۰

بازدید سفیر هلند در عراق از حرم امام علی(ع)

سفیر هلند در عراق در بازدید از حرم امام علی(علیه السلام) گفت: من بسیار افتخار می کنم که از حرم امام علی(علیه السلام) بازدید کرده ام. این حرم مکان مقدس و مهمی است.
کد خبر: ۲۵۱۳۸۷
۱۰:۳۵ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، «میشل رنتینار» سفیر هلند در عراق و هیئت همراهش از آستان مطهر علوی بازدید کرد و درباره آثار تاریخی و قدیمی در این حرم مطهر اطلاعاتی را کسب کرد.

«مازن الاسدی» مسئول شعبه داخلی حرم مطهر و تعدادی از مسئولان روابط عمومی و رسانه در این آستان، سفیر هلند در عراق و هئیت همراهش را در این بازدید مشایعت کردند.

سفیر هلند پس از این بازدید گفت: من احساس می کنم در مکان بسیار مهمی قرار گرفته ام. اهمیت این مسئله را می توان از اطراف حرم مطهر و زیبایی آثار تاریخی و آرامشی که در میان زایران حرم امام علی(ع) حاکم است، درک کرد.

وی افزود: حضور من در اینجا افتخار بزرگی است و خوشبختی بسیاری برای من به شمار می آید. من 15 سال پیش افتخار زیارت این حرم مطهر را داشتم و خوشحالم که دوباره به زیارت این حرم آمده ام. در امنیت و آرامش سراسر حرم را گشته ام.

حرم مطهر امام علی(علیه السلام) آرامگاه نخستین امام شیعیان در شهر نجف اشرف است. امام علی(علیه السلام) در سال 40 قمری به دست عبدالرحمن بن ملجم مرادی به شهادت رسید. حرم مطهر امام علی(علیه السلام) در دوره های مختلف بازسازی و توسعه یافته است و اکنون نیز توسعه این حرم درحال جریان است.

بازدید سفیر هلند در عراق از حرم امام علی(ع)

بازدید سفیر هلند در عراق از حرم امام علی(ع)

بازدید سفیر هلند در عراق از حرم امام علی(ع)

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: