۰

بارش برف و باران در ۱۵ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۱۵ استان و انسداد محور « هراز » به دنبال برف و کولاک شدید خبر داد.
کد خبر: ۲۴۹۴۴۹
۱۲:۲۵ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل ، البرز ، تهران ، زنجان ، قزوین ، همدان ، خراسان شمالی ، گیلان ، کرمانشاه ، سمنان ، کردستان ، گلستان و مازندران گزارش شده است.

سرهنگ‌شیرانی به انسداد محور هراز به علت بارش برف و کولاک شدید اشاره و تصریح کرد: با توجه به تداوم بارش برف در استانهای شمال غربی ، شمالی و شمال شرقی کشور، به همراه داشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی الزامی است.

وی گفت:با توجه به پیش بینی کاهش شدید دما و برودت، اطمینان از سالم بودن بخاری و پر بودن باک خودرو و همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای تردد‌‌ در جاده‌ها ضروری است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از آمادگی کامل پلیس راهور و مأموران راهداری برای کنترل و هدایت ترافیک و ایمن سازی معابر خبرداد و گفت:محور شهمیرزاد- کیاسر نیز به‌علت بارش برف و کولاک شدید مسدود است.

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: