۰

تأسی بانوان به سیره فاطمی جهت تربیت فرزند صالح

آیت الله مدرسی، جامعه اسلامی را به تأسی به سیره حضرت فاطمه(سلام الله علیها) در همه امور زندگی دعوت نمودند.
کد خبر: ۲۴۹۰۳۰
۰۹:۲۳ - ۲۸ دی ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، آیت الله «سید محمدتقی مدرسی» از مراجع معظم تقلید در سخنرانی هفتگی خود با اشاره ایام فاطمیه گفتند: جامعه سیره‌ی زندگی حضرت فاطمه(سلام الله علیها) را الگوی خود قرار دهند که ثمره الگو گرفتن از ایشان راه رسیدن به شفاعت در آخرت و بهبود زندگی دنیا است.

ایشان افزودند: همه‌ی ما به خصوص بانوان گرامی تلاش کنند با تأسی به سیره‌ی حضرت فاطمه(سلام الله علیها) خانه‌های خود را با ذکر خدا نورانی کرده و در تربیت اولاد صالح به شیوه‌ی آن حضرت بکوشید.

مولف تفسیر هدایت اظهار کردند: اخلاق سید الشهدا(ع) نماد شیوه تربیتی حضرت زهرا(سلام الله علیها) است و زن مؤمن باید اینگونه عمل کرده و تربیت فرزندان خود را به فضای مجازی و خیابان و مدرسه نسپارد.

آیت الله مدرسی در پایان گفتند: اهل بیت(ع) و بالاخص حضرت زهرا(سلام الله علیها) سرچشمه و منبع خیر و رحمت الهی هستند. ما اگر برای حضرت فاطمه(سلام الله علیها) مجلس عزاداری برگزار می‌کنیم، برای نزدیکی روح و قلب و تمام وجودمان به این منبع رحمت الهی است.

ایشان ادامه دادند: حضرت فاطمه(سلام الله علیها) شفیع این امت است؛ بنابراین مجالس عزاداری و احیای شعائر حضرت زهرا(سلام الله علیها) ما را به سرچشمه‌ی رحمت الهی نزدیک می‌کند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: