۰

کشف تونل و مواد منفجره متعلق به داعش در تلعفر

نیروهای عراقی یک تونل و مقادیری مواد منفجره باقی مانده‌ از گروه تروریستی داعش در شهرستان «تلعفر» واقع در شمال عراق کشف کردند.
کد خبر: ۲۴۸۱۹۲
۱۱:۵۱ - ۱۶ دی ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، نیروهای عراقی یک تونل و مقادیری مواد منفجره باقی مانده‌ از گروه تروریستی داعش در شهرستان «تلعفر» واقع در شمال عراق کشف کردند.

وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، بر اساس داده‌های اطلاعاتی دقیق، نیروهای عراقی موفق شدند تونلی را که متعلق به تروریست‌های داعش بوده را کشف کنند و این تونل توسط نیروهای این لشکر منهدم شد.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، علاوه بر کشف این تونل، نیروهای عراقی مقادیری مواد منفجره متعلق به داعش را در روستای «تل الصوبان» از توابع شهرستان «تلعفر» کشف کردند.

نیروهای امنیتی عراق با پشتیبانی جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به عملیات تفتیش، پاکسازی و تعقیب باقیمانده‌های داعش در سرتاسر این کشور جهت تضمین عدم بازگشت این گروه تروریستی و اعضای فراری آن ادامه می‌دهند.

عراق دسامبر ۲۰۱۷ پس از حدود چهار سال درگیری اراضی خود را از کنترل داعش آزاد کرد اما همچنان این گروه تروریستی در مناطقی که کنترل آنها را از دست داده، دست به عملیات نظامی می‌زند.

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: