۰

طرز تهیه کلاب ساندویچ پنیری

در مطلب زیر طرز تهیه یک نوع ساندویچ خوشمزه و ساده را به شما آموزش می دهیم.
کد خبر: ۲۴۷۷۷۲
۰۹:۵۴ - ۱۱ دی ۱۳۹۹

شیعه نیوز: مقاومت کردن در مقابل کلاب ساندویچ پنیری و گریل شده تقریبا غیر ممکن است، مخصوصا وقتی خسته و گرسنه هستید. درست کردن این ترکیب غذایی محبوب آمریکایی‌ها به مواد زیاد و زحمت اضافی نیاز ندارد و در ساده‌ترین شکل آن تنها از نان، کره و پنیر تشکیل می‌شود و بسیار هم مقوی است. این بار که می‌خواهید نان را با کره چرب کنید و روی آن یک لایه پنیر قرار دهید کالری‌ها را نشمرید. برای درست کردن هر کلاب ساندویچ، یک نان کامل هم مصرف نمی‌شود پس نگران کربوهیدرات‌ها هم نباشید و با لذت این نان و پنیر‌های امروزی را نوش جان کنید.

می‌خواهیم با استفاده از چند نوع سبزیجات، پنیر و نان تست روش درست کردن کلاب ساندویچ را آموزش دهیم. انتظار نداشته باشید کلاب ساندویچ‌ها به اندازه سالاد غذای سالمی باشند، اما گاهی یک رژیم غذایی سفت و سخت را هم باید متعادل کرد.

طرز تهیه:

فلفل قرمز، کلم بروکلی، پنیر چدار و پنیر موزارلا را روی یک تکه نان تست قرار داده و روی اجاق یا باربکیو گریل کنید. پنیر چدار و کلم بروکلی یک جفت خوب برای هم هستند و طعم‌های هردو معمولا ساندویچ لذیذی را تشکیل می‌دهند.

بهتر است برای درست کردن این ساندویچ آن را موقع گریل کردن با قرار دادن یک صفحه فلزی سنگین کنید تا ساندویچ شما خوب برشته، ترد و قهوه‌ای شود.

منبع: کتاب کاله

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: