۰
سخنگوی مقتدی صدر:

دفاع از مذهب شیعه باید به دور از فرقه گرایی باشد

«شیخ صلاح العبیدی» سخنگوی مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق بر لزوم دور نگه داشتن بغداد از وحشت ناشی از پرتاب موشک ها به مراکز دیپلماتیک تاکید کرد.
کد خبر: ۲۴۷۶۴۰
۱۶:۰۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، «شیخ صلاح العبیدی» سخنگوی مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق بر لزوم دور نگه داشتن بغداد از وحشت ناشی از پرتاب موشک ها به مراکز دیپلماتیک تاکید کرد.

 العبیدی در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با «حیدرالجابری» مدیر دفتر اطلاع رسانی صدر گفت: کشورهایی هستند که از وضعیت فعلی عراق سود می برند.

وی با اشاره به اینکه بودجه عراق برای تامین حقوق کارمندان کافی نیست و هیچ متن یا پاراگرافی در بودجه وجود ندارد که بتواند منافع طبقه فقیر را تامین کند، اظهار کرد: بحران رو به وخامت است و راه حل منطقی وجود ندارد و کشورهایی هستند که از اوضاع اقتصادی و سیاسی کنونی عراق سود می برند.

العبیدی با بیان اینکه سخن گفتن از ائتلاف ها هنوز زود است و هدف دستیابی به صد کرسی برای تصدی امور وجود دارد، بیان کرد: بدون نظارت رها کردن استانداری ها پس از توقف فعالیت های شوراهای استانداری ها ممکن است به فساد منجر شود.

وی بر لزوم حفظ صلح اجتماعی تاکید کرد و گفت: بغداد باید از وحشت ناشی از موشک پرانی ها علیه اماکن دیپلماتیک به دور باشد.

از سوی دیگر «حیدرالجابری» مسئول اطلاع رسانی دفتر مقتدی صدر هم بر ادغام انتخابات پارلمان و شوراهای استانی تاکید کرد و گفت: تصمیم مبادله دلار نباید به ضرر طبقه فقیر تمام شود.

الجابری با تاکید بر اینکه تشدید اوضاع در منطقه به نفع عراق نیست، ابراز کرد: اگر مقاومت شورای هماهنگی دارد، نباید به هرکسی اجازه داد که وارد این عرصه شود.

سخنگوی دفتر صدر با بیان اینکه دفاع از مذهب شیعه باید به دور از فرقه گرایی باشد، خواستار جلوگیری از ناامنی برخی جناح ها شد و تاکید کرد: باید به دور از تصمیم کشورهای اشغالگر، به شرکت های چینی زمینه فرصت سرمایه گذاری داده شود.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: