۰

ریزش مو را با سدر متوقف کنید

سدر مقوی مو است و موها را تقویت می‌کند و از ریزش مو جلوگیری می‌کند اما برای ریزش مو باید مو را طبقه‌بندی کرد. افرادی که منافذ گشادی در پوست سرشان دارند و قطر موهای‌شان زیاد است، از آنجا که گیاه سدر حالت قابض دارد، برای این تیپ ریزش‌ها ایده‌آل است...
کد خبر: ۲۴۶۴۹۷
۱۵:۰۳ - ۲۶ آذر ۱۳۹۹

شیعه نیوز: سدر مقوی مو است و موها را تقویت می‌کند و از ریزش مو جلوگیری می‌کند اما برای ریزش مو باید مو را طبقه‌بندی کرد. افرادی که منافذ گشادی در پوست سرشان دارند و قطر موهای‌شان زیاد است، از آنجا که گیاه سدر حالت قابض دارد، برای این تیپ ریزش‌ها ایده‌آل است اما افرادی که پوست خشک دارند و منافذ موهای‌شان تنگ است، معمولا موهای نازکی دارند.
– این افراد نباید از سدر استفاده کنند و به جای آن ترکیباتی که عصاره گرم دارند مانند سیر، فلفل یا عصاره بادام استفاده کنند.
– در این حالت منافذ پوست باز می‌شود و موها می‌توانند از این منافذ بیرون بیایند.

گیاه سدر ضدالتهاب، خنک کننده پوست، تقویت‌کننده پوست، تقویت‌کننده و حالت‌دهنده مو است؛ این گیاه همچنین از ریزش موی سر جلوگیری می‌کند،

**ترکیبات شیمیایی سدر صابونی است و از سدر برای شست و شوی بدن یا سر استفاده می‌‌شود؛همچنین باعث تقویت و افزایش رشد مو می‌شود.

سدر برای رشد و سلامت موهای شما بسیار مفید است.
یک قاشق غذاخوری از پودر سدر را با تقریباً یک فنجان آب گرم ترکیب کنید. آن‌ها را با انگشت خود خوب مخلوط‌کنید تا کف آن مانند کف صابون شود. موهای خود را با آن بشویید و بگذارید تا زمان شستن باقی بدن روی مو باقی بماند. سپس موهای خود را کاملاً با آب بشویید. روز بعد از شستشو موهای شما براق‌شده و پرحجم‌تر به نظر می‌رسند.

منبع : آرایشگری

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: