۰

دستگیری سرکرده داعش در کرکوک

دستگیری سرکرده داعشی در استان کرکوک و کشف مقادیری مهمات و بمب در سنجار در غرب استان نینوا از مهمترین اخبار امنیتی عراق است.
کد خبر: ۲۴۶۴۳۳
۰۹:۵۷ - ۲۶ آذر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه ای اعلام کرد که اطلاعات نظامی به مقادیری مهمات و موشک در «سنجار» دست یافته است.

در این بیانیه آمده است: طبق اطلاعات دقیق و با هماهنگی بخش اطلاعات فرماندهی عملیات غرب نینوا، نیروهای اداره اطلاعات نظامی لشکر بیست با همکاری با اطلاعات گردان سوم تیپ 66 پیاده ارتش موفق به کشف 23 بمب، ١٨ چاشنی انفجاری به علاوه موشک «اس پی جی9» در منطقه «مجمع الجزیره» از توابع بخش سنجار در غرب استان نینوا شدند که این مواد منفجره از سوی نیروهای خنثی کننده مواد منفجره خنثی شد.

دستگیری سرکرده داعشی در کرکوک

اداره اطلاعات عراق از دستگیری سرکرده یک شبکه تروریستی در کرکوک خبر داد.

در بیانیه اداره اطلاعات عراق آمده است: نیروهای اطلاعات وابسته به اطلاعات وزارت کشور عراق موفق به بازداشت یک تروریست موسوم به «ابوطلحه» شدند.

فرد بازداشت شده، سرکرده یک شبکه تروریستی داعشی بود که در حدفاصل استان‌های نینوا و کرکوک فعالیت می‌کرد در اقدامات تروریستی زیادی مشارکت داشته است.

در این بیانیه آمده است: این تروریست در جریان بازجویی به مشارکت در حمله به نیروهای امنیتی در «کوه بعشیقه» و نیز مشارکت در جنگ در کنار داعشی‌ها در جریان آزادسازی موصل از لوث تکفیری‌ها مشارکت داشته است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: