۰

دوره رایگان آموزش مجازی تربیت فرزند

گروه تبلیغی منتظران شهادت، دوره آموزش مجازی رایگان تربیت فرزند را با تدریس حجت الاسلام والمسلمین محسن صادقی برگزار می کند.
کد خبر: ۲۴۶۲۴۷
۱۰:۵۸ - ۲۴ آذر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، گروه تبلیغی منتظران شهادت، دوره آموزش مجازی رایگان تربیت فرزند را با تدریس حجت الاسلام والمسلمین محسن صادقی برگزار می کند.

محمد مهدی رزاقی مسئول بخش آموزش گروه تبلیغی منتظران شهادت اظهار داشت: هدف از تولید و عرضه این دوره ، ارتقاء بخشی به سطح آگاهی والدین و علی الخصوص مادران، در حوزه تربیت فرزند بوده است.

وی ادامه داد: معمولا والدین در امر تربیت فرزند با مشکلاتی رو به رو می شوند که در مرحله اول به نظر غیر قابل حل و پیچیده می آید ولی پس از کسب اندکی آگاهی و مشورت؛ خلاف این امر ثابت می گردد.

رزاقی افزود: در جامعه کنونی مردم دغدغه مند هستند و می خواهند تربیت سالم و دینی را به فرزندان خود هدیه دهند، اما در اغلب موارد با سهل انگاری و عدم مهارت نه تنها به سر منزل مقصود که تربیتی نیکوست نمی رسند، بلکه با نتیجه ای کاملا مغایر با هدف خود رو به رو می شوند. البته می توان با افزایش آگاهی و مهارت والدین، بسیاری از مشکلات مربوط به این حوزه را مرتفع ساخت.

رزاقی در ادامه با بیان این نکته که هنوز در تولید و عرضه محتوا های تربیتی جای کار بسیاری وجود دارد، عنوان کرد: البته نباید به تولید تعداد محدودی از دوره های تربیت فرزند بسنده شود و برای تصحیح فرزند پروری نسل آینده باید عزمی راسخ و همتی پایدار به کار بست تا این امور مورد استفاده قرار داده شود.

این فعال فرهنگی در پایان بیان داشت: اعضای گروه تبلیغی منتظران شهادت با تولید و عرضه دوره رایگان آموزش مجازی مدیریت مسجد تربیت فرزند با تدریس حجت الاسلام والمسلمین محسن صادقی، در حد توان در حوزه تربیت به نقش آفرینی پرداخته اند.

علاقه مندان می توانند برای مشاهده این دوره به بخش مرکز آموزش نرم افزار مسجدی ها مراجعه نمایند:

http://cafebazaar.ir/app/?id=ir.sayberwar.masjediha&ref=share

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: