۰

آغاز عملیات جدید حشد شعبی در استان صلاح الدین

نیروهای حشد شعبی صبح امروز عملیات جدیدی را در استان صلاح الدین در شرق عراق آغاز کردند. هدف از این عملیات، تعقیب بقایای گروه تروریستی داعش است.
کد خبر: ۲۴۵۹۴۸
۱۰:۵۵ - ۲۰ آذر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، نیروهای حشد شعبی صبح امروز عملیات جدیدی را در استان صلاح الدین در شرق عراق آغاز کردند. هدف از این عملیات، تعقیب بقایای گروه تروریستی داعش است.

 ستاد اطلاع رسانی حشد شعبی در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای این سازمان صبح امروز عملیات جدیدی را در استان صلاح الدین و با هدف تحت پیگرد قرار دادن بقایای تروریستهای داعش آغاز کردند.

در این بیانیه آمده است: این عملیات از سوی تیپ ۳۴ نیروهای حشد شعبی و با مشارکت نیروهای امنیتی در منطقه «بلد» در جنوب استان صلاح الدین آغاز شد. نیروهای حشد شعبی در حال پیشروی و پاکسازی منطقه از بقایای داعش هستند.

گفتنی است امروز ۱۰ دسامبر سالروز پیروزی عراق بر تروریستهای داعش است و به همین مناسبت امروز در عراق تعطیل عمومی است. برخی عناصر این گروه تروریستی هنوز در بعضی استان های عراق از جمله دیالی، کرکوک، نینوا، صلاح الدین، الانبار و بغداد فعال هستند و نیروهای امنیتی عراق برای پاکسازی کامل مناطق مختلف کشور از وجود تروریستها تلاش می کنند.

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: