۰

انتقاد از انتصاب مسئول اسلام‌ستیز آمریکایی در کمیسیون کتب درسی

شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی از قانونگذار تنسی خواست، درباره انتصاب مسئول جدید کمیسیون کتاب‌های درسی ایالتی که به داشتن عقاید ضد اسلامی شهره است، بازنگری کند.
کد خبر: ۲۴۵۱۹۱
۱۶:۱۶ - ۱۱ آذر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، کامرون سکستون(Cameron Sexton)، رئیس پارلمان ایالت تنسی اخیراً لوری کاردوزا ـ مور(Laurie Cardoza-Moore) را به عنوان یکی از اعضای کمیسیون کتاب‌های درسی این ایالت منصوب کرده تا بر فهرست رسمی کتاب‌های درسی توصیه شده برای دانش‌آموزان نظارت کند.

شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی(CAIR) با ارائه درخواست لغو تصمیم سکستون اعلام کرد که کاردوزا ـ‌ مور دارای عقاید ضد اسلامی است که می‌تواند بر انتخاب کتب درسی تأثیر منفی بگذارد.

به گفته ابراهیم هوپر، مدیر ارتباطات ملی CAIR این فرد در انتخاب کتاب‌های درسی برای ایالت تنسی صلاحیت ندارد و نباید نقشی در این زمینه داشته باشد.

هوپر ادامه داد: این مسئول سابقه مخالفت با احداث مسجد در شهر مورفریزبورو(Murfreesboro) را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

گفتنی است، کاردوزا ـ مور بنیانگذار سازمانی به نام «اعلان عدالت به ملل» (Proclaiming Justice to the Nations) است که خود را طرفدار حمایت از یهودیان و رژیم صهیونیستی می‌دانند. این سازمان اخیراً از سوی یک مرکز حقوقی به عنوان گروهی اسلام‌ستیز و نفرت‌پراکن شناخته شده است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: