۰

آموزش آشپزی و طرز تهیه ویفر بيسکویيتی خانگی

امروز قصد داریم تا شما را با نحوه آماده کردن یک بیسکوییت خوشمزه و پرطرفدار آشنا کنیم. در این جا با طرز تهیه ویفر بيسکوئيتی خانگی آشنا خواهیم شد.
کد خبر: ۲۴۵۱۶۸
۱۴:۲۲ - ۱۱ آذر ۱۳۹۹

شیعه نیوز: بیسکوئیت ویفر (به فرانسوی : Waffel) یک بیسکویت ترد، نازک، شیرین، خشک و نرم است. ویفر بيسکوئيتی یک شیرینی متفاوت برای پذیرایی همه نوع مجالس مذهبی و دید و بازدیدها می باشد. نوعی شیرینی کوچک که از ساندویچ کردن لایه‌ های کرم بین صفحات ویفر به دست می‌آید.

مواد لازم برای تهیه ویفر بیسکوئیتی خانگی:

آب یک لیوان.
شکر یک لیوان.
شکلات تخته ایی 250 گرم.
بيسکوئيت پتی بور وانیلی 3 بسته معادل 300 گرم.
نان بستنی 2 ورق.
کره ی نرم شده 100 گرم.
مغز پسته یا گردو یک پیمانه به دلخواه.

ابتدا آب و شکر را داخل ظرفی ریخته و روی حرارت می گذاریم تا به جوش آید. سپس از روی حرارت برداشته، کمی که از داغی افتاد، شکلات خرد شده و کره ی نرم شده را به آن اضافه می کنیم. مواد را با همزن می زنیم تا سس شکلاتی ما کاملا یک دست شود.

حالا بيسکوئيت های پتی بور را به قطعات درشت خرد می کنیم، سس شکلات و مغز پسته را اضافه و کاملا با هم مخلوط می کنیم. در یک قالب یا سینی مستطیل شکل ابتدا یک ورق نان بستنی قرار می‌ دهیم و مواد را روی آن به طور یکنواخت پهن می کنیم و بعد یک لایه ی نان بستنی دیگه را قرار می دهیم.

بعد یک جسم سنگین به اندازه ی قالب روی مواد گذاشته و 24 ساعت در یخچال می گذاریم، سپس‌ به اندازه های دلخواه برش می دهیم. مطمئنم از درست کردن این ویفر با طعم جدید لذت خواهید برد.

منبع : رزبانو

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: