۰

رهایی ۴۰ زندانی محکوم به قصاص در اصفهان

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان از رهایی ۴۰ زندانی محکوم به قصاص نفس از طناب دار در استان اصفهان طی ۸ ماهه گذشته از سال جاری خبر داد و گفت: از ۴۰ زندانی نجات یافته از مرگ، ۷ نفر زن و ۳۳ نفر مرد بوده اند.
کد خبر: ۲۴۴۲۹۱
۱۴:۱۱ - ۰۱ آذر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، مدیرکل زندان‌های استان اصفهان از رهایی ۴۰ زندانی محکوم به قصاص نفس از طناب دار در استان اصفهان طی ۸ ماهه گذشته از سال جاری خبر داد و گفت: از ۴۰ زندانی نجات یافته از مرگ، ۷ نفر زن و ۳۳ نفر مرد بوده اند.

محمود ضیائی فرد در جلسه با فعالان حوزه اصلاح و تربیت زندان های استان اصفهان، اظهار کرد: در سال جاری با درایت و تلاش مسئولان قضایی استان، قضات شعبات مختلف کیفری و اجرای احکام، روسای زندان ها، مددکاران و کارشناسان مربوطه زمینه رهایی ۴۰ زندانی محکوم به قصاص نفس از طناب دار فراهم شد و به زندگی دوباره بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه از استان اصفهان می توان به عنوان یکی از استان هایی که مهد گذشت و ایثار است نام برد، افزود: این استان در عرصه زندان بانی و بازگشت مددجو به آغوش خانواده و جامعه نیز همیشه پیشرو بوده است.

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان، مدیرکل زندان های استان اصفهان اعلام کرد: از ۴۰ زندانی نجات یافته از مرگ، ۷ نفر زن و ۳۳ نفر مرد بوده اند.

ضیائی فرد همچنین ادامه داد: ۲۴ نفر از این زندانیان پس از طی مراحل قانونی و دادرسی در شعبات مختلف قضایی استان از زندان آزاد و مابقی نیز با پیگیری زندان ها پس از مراحل قضایی آزاد و به آغوش خانواده باز خواهند گشت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ۲۹ نفر از زندانیان مربوط به زندان مرکزی، ۷نفر زندان نسوان و ۴ نفر از زندان شهرستان کاشان بوده اند.

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: