۰

پلیس اتریش ۳۰ مسلمان را بازداشت کرد

در ادامه حملات اسلام ستیزانه علیه مسلمانان و مساجد، پلیس اتریش ۳۰ مسلمان را بازداشت و درباره نماز خواندنشان در مساجد بازجویی کرد.
کد خبر: ۲۴۴۰۸۲
۱۱:۵۷ - ۲۸ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، انجمن همبستگی با فلسطین که یکی از سازمان های غیر دولتی در اتریش است، در بیانیه ای اعلام کرد: به منازل مسلمانان در ساعت پنج صبح به وقت محلی حمله شده است و درهای تعدادی از منازل شکسته شده و در این اقدام مراعات کودکان را نکرده اند.

در این بیانیه آمده است: وزارت اطلاعات و مبارزه با تروریسم اتریش از بازداشت شدگان درباره زندگی خصوصی آنان پرشید که ارتباطی با اتهامات مطرح شده نداشته است.

در همین راستا، پلیس اتریش اعلام کرد که 30 مسلمان بعد از حمله به بیش از منزل بازداشت کرد و از آنان درباره نمازخواندنشان در مساجد بازجویی کرد.

دادستان اتریش اعلام کرد: حمله به مسلمانا ن در راستای تحقیق در مورد حمله ای که به وین شد و تعدادی کشته و زخمی داشت، نیست.

مسلمانان در اروپا به طور مکرر مورد حمله قرار می گیرند و نمونه آن اهانت «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اکرم(ص) و حمله شهروند استرالیایی به دو مسجد در نیوزلند در سال گذشته بوده است و همچنین قربانی تروریسم نیز هستند.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: