۰

وخامت حال روحانی مخالف بحرينی در بازداشت

فرزند دبیر کل جنبش حق بحرین با تاکید بر وخامت اوضاع جسمی پدرش، افزود برخلاف ادعای وزارت کشور بحرین، پدر وی از مراقبت‌های بهداشتی محروم بوده است.
کد خبر: ۲۴۳۸۵۰
۱۰:۳۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، فرزند «شیخ حسن مشیمع» دبیرکل جنبش حق بحرین که در بازداشت به سرمی برد، ادعا‌های وزارت کشور بحرین در خصوص اینکه پدرش از همه حقوق قانونی از جمله مراقبت‌های کامل بهداشتی برخوردار بوده است، تکذیب کرد.

پس از آنکه وزارت کشور بحرین از دو بار معاینه شیخ مشیمع و یک بار حضور وی در بیمارستان برای پیگیری حالت جسمی اش سخن گفت و مدعی شد که خانواده شیخ از طریق گفتگوی تلفنی از اوضاع جسمی وی مطلع شدند، فرزند دبیرکل جنبش حق گفت پدر وی به سبب وخامت حال جسمی دو بار به اورژانس منتقل شد و آن طور که وزارت کشور مدعی شد، حضور نزد پزشک برای معاینه عادی و معمولی نبوده است.

وی تاکید کرد اوضاع جسمی پدرش واقعا نگران کننده است، زیرا تحت درمان نبوده و پیگیری‌های پزشکی الزامی برای وی صورت نگرفته است.

فرزند شیخ مشیمع به سبب ابتلا به بیماری دیابت روزی فقط یک قرص می‌خورد، اما به سبب حضور طولانی مدت در زندان و محروم شدن از دارو برای مدت طولانی، اکنون افزون بر مصرف دارو، روزانه چهار آمپول انسولین تزریق می‌کند.

وی همچنین گفت دبیر کل جنبش حق هر شش ماه به آزمایش تشخیص سرطان نیاز دارد، زیرا وی قبلا به این بیماری مبتلا بود. اما همواره در این زمینه تعلل می‌شود. وی همچنین به بیماری فشار خون و دیگر بیماری‌های مزمن مبتلاست.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: