۰

انتقاد تند روحانی معروف هندی از هیئت علمای سعودی

یک روحانی سرشناس هندی در بیانیه ای ، هیئت علمای سعودی را پس از بیانیه اخیر آنها که گروه اخوان المسلین را یک گروه تروریستی برشمرده بود، به باد انتقاد گرفت.
کد خبر: ۲۴۳۸۱۳
۱۵:۵۵ - ۲۵ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، یک روحانی سرشناس هندی در بیانیه ای ، هیئت علمای سعودی را پس از بیانیه اخیر آنها که گروه اخوان المسلین را یک گروه تروریستی برشمرده بود، به باد انتقاد گرفت.

 «سلمان الحسینی الندوی» یکی از مهمترین علمای شبه قاره هند در بیانیه ای گفت: علمای بزرگ عربستان به جای حمایت از حق و یاری مظلومان، منبر حرم مکه و همه منابر را برای حمله به بندگان صالح خداوند به کار گرفته اند.

الندوی افزود: شما برای حکام ظالم، فاسق و مجرمی که ماهیتشان برای امت اسلامی برملا شده و مورد انزجار و غضب آنها قرار گرفته اند، چاپلوسی می کنید واز آنها دفاع می کنید و کیست که در روز قیامت از شما دفاع کند؟

وی ادامه داد: از شما می پرسم آیا دکتر مرسی تروریست بود؟ اردوغان تروریست است؟ قرضاوی، جبهه علمای الازهر، اتحادیه علمای مسلمان، الطریفی، سلمان العوده، خالد الراشد و دهها تن دیگر از علمای سرزمین حرمین تروریست هستند؟

ندوی سپس گفت: خداوکیلی آیا کسانی از اخوان المسلمین که کشته، شکنجه و زندانی شدند، به خاطر خدا آزار و اذیت دیدند و منازلشان سوزانده شد و اوباش ها آنها را کشتند، تروریست هستند؟

این روحانی سرشناس هندی در ادامه بیانیه خود عنوان کرد: مردم هند، پاکستان، بنگلادش و دیگر کشورها شما و خطبه ها و امامتتان در مساجد و سمینارهایتان را دوست داشتند اما اکنون به خاطر نفاق و دروغگویی هایتان و جسارتتان علیه خداوند در سرزمین مسجدالحرام از شما بیزار شده اند.

او در پایان نیز گفت: مسجدالحرام از دست شما به خدا پناه می برد و لعنت و نفرین می کند کسانی را که حق را با باطل درمی آمیزند و حق را کتمان می کنندو او می داند که هرآنچه در نزد شماست از بین می روند و هرآنچه در نزد خداست باقی می ماند و خداوند به کسانی که از او حمایت کنند(از آیینش دفاع کنند)، کمک می کند که او قوی و عزیز است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: