۰

توزیع کتاب درباره حضرت محمد(ص) در کتابخانه ها و مدارس کانادا

انجمن اسلامی مانیتوبا از توزیع کتاب هایی درباره دین اسلام و حضرت محمد بین برخی از مدارس و کتابخانه های کانادا برای ایجاد پل ارتباطی با دیگران خبر داد.
کد خبر: ۲۴۳۷۵۲
۱۰:۳۰ - ۲۵ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، انجمن اسلامی مانیتوبا از توزیع کتاب هایی درباره دین اسلام و حضرت محمد بین برخی از مدارس و کتابخانه های کانادا برای ایجاد پل ارتباطی با دیگران خبر داد.

کتابخانه عمومی شهر وینیپگ کانادا اعلام کرد: انجمن اسلامی منیتوبا قصد دارد کتاب های جدیدی درباره زندگی حضرت محمد(ص) را به این کتابخانه اهدا کند.

این انجمن اسلامی تصمیم دارد تا کتاب هایی درباره حضرت محمد(ص) و دین اسلام را بین برخی از مدارس و کتابخانه های کانادا توزیع کند.

مسئولان این کتابخانه تمایل خود را برای ارایه اطلاعات مستند درباره اسلام و مسلمانان اعلام کردند.

«فیلیپ براوو» مسئول بخش کتاب های غیر تخیلی بزرگسالان، گفت: ما می خواهیم اطلاعات واقعی در مورد اسلام ارایه دهیم. ارایه این کتاب ها به ما کمک می کند تا ماموریت خود را در غنی سازی زندگی خوانندگان این شهر با این اطلاعات محقق کند. سپس این کتاب ها در همه شعبه های این کتابخانه در دسترس خواهد بود.

«ادریس البکری» رئیس شورای اداری انجمن اسلامی منیتوبا گفت: این طرح نیکوکاران برای اهدای کتاب درباره اسلام ناشی از حملات اخیر در فرانسه است که پس از انتشار کاریکاتورهای موهن نسبت به حضرت محمد(ص) رخ داده است.

البکری معتقد است که برپایی تظاهرات هنگام شیوع ویروس کرونا طرح خوبی نیست. به همین دلیل مسئولان این انجمن تصمیم گرفتند تا روش های دیگری را برای ارتباط با ساکنان این شهر درپیش بگیرند.

وی افزود: ما می خواهیم با این روش پل ارتباطی با دیگران ایجاد کنیم. ما به مردم برای فهم بیشتر و بهتر درباره حضرت محمد(ص) کمک کنیم.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: