۰

درمان بیماران کرونایی در منازل توسط آستان مقدس حسینی

آستان قدس حسینی، علاوه بر تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و راه‌اندازی مراکز درمانی پس از شیوع کرونا، اقدام به درمان بیماران کرونایی در منازل کرده؛ به طوری که در سه ماه اخیر به بیش از 5 هزار نفر خدمات درمانی ارائه داده است.
کد خبر: ۲۴۳۷۴۲
۰۹:۴۷ - ۲۵ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، آستان قدس حسینی، علاوه بر تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و راه‌اندازی مراکز درمانی پس از شیوع کرونا، اقدام به درمان بیماران کرونایی در منازل کرده؛ به طوری که در سه ماه اخیر به بیش از 5 هزار نفر خدمات درمانی ارائه داده است.

آستان قدس حسینی با شیوع کرونا در عراق اقدام به راه‌اندازی مراکز درمانی در شهرهای مختلف کرد و پس از عاشورای با کاهش تعداد مبتلایان به کرونا، فعالیت خود را در منازل بیماران کرونایی افزایش دادند.

بر همین اساس، پزشکان و کادر درمانی به همت آستان قدس حسینی در منازل بیماران کرونایی حضور یافته و ضمن بررسی سلامت آنها، به بیماران کرونایی خدمات ارائه می‌دهند؛ به طوری که در ۳ ماه اخیر بیش از ۵ هزار ۵۰۰ بیماری کرونایی را درمان کرده و به بیش از ۳ هزار و ۲۸۲ نفر مشاوره پزشکی داده‌اند. تیم پزشکی آستان قدس حسینی با انتقال تجهیزات پزشکی به منازل بیماران، سعی در آرامش خانواده‌ها و کاهش مبتلایان به کرونا دارند.

علاوه بر این، بیش از هشت هزار تماس با این مرکز گرفته شده و ضمن اعزام نیروهای درمانی به منازل بیماران کرونایی و افراد مشکوک به کرونا، روند درمان صورت پذیرفته است. این فعالیت‌ها به گفته مسؤول درمانی عتبه حسینیه (ع) تا پایان کرونا ادامه دارد.

به گزارش فارس، عتبه حسینیه (ع) تاکنون بیش از ۶ مرکز درمانی در کربلا، بغداد، اربیل و نجف راه‌اندازی کرده است. همچنین بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌کند تا جایی که از ابتدای کرونا تاکنون بیش از ۸۰ هزار بسته معیشتی بین مردم عراق توزیع کرده است.

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: