۰

مصر و کره جنوبی جشنواره حلال آنلاین برگزار کردند

دو کشور مصر و کره جنوبی در راستای تبلیغ فرهنگ «حلال و اسلامی» جشنواره غذای حلال را امسال به صورت یک کنفرانس ویدئویی آنلاین برگزار کردند.
کد خبر: ۲۴۳۳۸۴
۱۲:۲۲ - ۲۰ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، روز یکشنبه، مصر و کره جنوبی، در راستای به اشتراک گذاری غذاهای کره‌ای و مصری و تبلیغ فرهنگ «حلال و اسلامی» جشنواره غذای حلال امسال را به صورت یک کنفرانس ویدئویی آنلاین برگزار کردند.

هونگ جین ووک سفیر کره جنوبی در مصر گفت: از زمانی که فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای در مصر محبوبیت پیدا کرده‌اند، مصری‌ها به غذاهای کره‌ای نیز علاقه مند شده اند.

وی افزود ، با این حال ، مصری‌ها که به پختن و آشپزی کره‌ای علاقه پیدا کرده‌اند به سختی می‌توانند مواد خام غذایی «حلال» کره‌ای را پیدا کنند.

جین ووک با به اشتراک گذاشتن محصولات کره‌ای حلال توضیح داد که خانواده‌های مصری ترغیب می‌شوند غذاهای کره‌ای بیشتری را امتحان کنند و به نوبه خود، خانواده های کره‌ای نیز مشتاق چشیدن غذاهای مصری خواهند بود.

اشرف عفیفی ، رئیس مرجع عمومی استاندارد و کیفیت مصر گفت که ۱۷۳ شرکت مصری ۵ هزار محصول حلال را به کشورهایی از جمله ایالات متحده ، ترکیه ، سنگاپور ، فرانسه ، انگلیس و ایتالیا ارائه می‌دهند.

وی افزود که حجم تجارت محصولات حلال در هر دو زمینه غذایی و آرایشی‌‌-بهداشتی به ۲۰۰ تریلیون دلار آمریکا خواهد رسید ، زیرا بسیاری از شهروندان مسلمان در این بسیاری کشورها از دریافت هرگونه کالای بدون مارک حلال خودداری می‌کنند.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: