۱

شیخ الازهر خواستار اقدامات بین‌المللی برای مقابله با افراط‌گرایی شد

به دنبال حمله تروریستی به وین، پایتخت اتریش، شیخ الازهر خواستار اقدامات بین‌المللی برای مقابله با افراط‌گرایی و تروریسم شد.
کد خبر: ۲۴۲۸۹۴
۱۱:۰۸ - ۱۴ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، «احمد الطیب»، شیخ الازهر مصر در واکنش به حمله تروریستی به وین، در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: از حادثه تروریستی که در مرکز شهر وین رخ داد بسیار اندوهگین شدم. این فاجعه، این مکان آرام و امن را به صحنه‌ای برای خونریزی و گسترش ترس و وحشت تبدیل کرد.

وی افزود: من با قربانیان این حادثه تروریستی و خانواده‌های آنها و همه قربانیان تروریسم در سراسر دنیا همدردی می‌کنم و خواستار متحد کردن تلاش‌های بین‌المللی برای مبارزه با تروریسم، افراط‌گرایی و گفتمان نفرت‌آمیز هستم.

پیش‌تر، الازهر از همه نهادها و مؤسسات بین‌المللی خواسته بود تا در برابر تروریسم صف واحدی تشکیل دهند و همه برای گسترش صلح در سراسر جهان و رد خشونت و نفرت همبستگی داشته باشند.

شایان ذکر است، شهر وین دوشنبه، ۱۲ آبان ماه، شاهد حمله مسلحانه‌ای بود که به کشته شدن ۴ نفر و زخمی شدن حدود ۲۰ نفر دیگر منجر شد.

مقامات اتریشی از دستگیری ۱۴ نفر که ممکن است با مهاجم ارتباط داشته باشند، خبر دادند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
شایان ذکر است زمانی که داعش مشغول کشتار شیعیان و دیگر مسلمانان بود ، این گروه مجاهدان در راه خدا نامیده شدند و بعد هم مورد حمایت الازهر، حالا که حمله کردند به اروپایی ها اسمشون شد افراط گرایی!!!!!!