۰

عربستان و امارات حمله وین را به شدت محکوم کردند

وزارت خارجه عربستان و امارات ضمن محکومیت شدید حمله مسلحانه شب گذشته در پایتخت اتریش، بر مخالفت خود با تروریسم و خشونت تاکید کردند.
کد خبر: ۲۴۲۸۶۹
۰۹:۱۵ - ۱۴ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، وزارت خارجه عربستان و امارات ضمن محکومیت شدید حمله مسلحانه شب گذشته در پایتخت اتریش، بر مخالفت خود با تروریسم و خشونت تاکید کردند.

خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) صبح روز (سه شنبه) در خبری کوتاه، از وزارت امور خارجه این کشور نقل کرد که ریاض حمله تروریستی شب گذشته در مرکز شهر وین، پایتخت اتریش را به شدت محکوم و تقبیح می کند.

بر اساس این گزارش، وزارت خارجه عربستان ضمن تاکید بر همبستگی این کشور با اتریش در زمینه اتخاذ همه تدابیر لازم برای حفظ امنیت و حفاظت از شهروندان خود در برابر گرایش های افراط گرایانه، اقدامات تروریستی و همه انواع خشونت، به دولت و مردم این کشور و بستگان قربانیان حمله وین تسلیت گرفته و برای زخمی های این حادثه نیز آرزوی شفای عاجل کرد.

در همین حال، خبرگزاری رسمی امارات (وام) نیز گزارش داد که وزارت امور خارجه و همکاری بین المللی این کشور با صدور بیانیه ای، تاکید کرده که ابوظبی حمله تروریستی شب گذشته در مرکز شهر وین که شماری کشته و زخمی بر جای گذاشته را به شدت محکوم می کند.

وزارت خارجه امارات در بیانیه خود ضمن تاکید بر مخالفت همیشگی این کشور با همه انواع خشونت و تروریسم که ایجاد ناامنی و بی ثباتی را دنبال می کند و با مبانی و ارزش های مذهبی و انسانی در تضاد است، به خانواده و بستگان قربانیان حمله وین تسلیت گرفته و برای زخمی های این حادثه نیز شفای عاجل را آرزو کرد.

لازم به ذکر است که بنا بر اعلام مقامات اتریش، شهر وین شامگاه دوشنبه شاهد تیراندازی و حملات مسلحانه عناصر وابسته به گروهک تروریستی داعش به شش مکان مختلف در نزدیکی بزرگ ترین کنیسه یهودیان شهر بوده و در نتیجه آن نیز دست کم سه نفر جان خود را از دست دادند و شماری دیگر نیز زخمی شدند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: