۰

گفتگوی تلفنی سیسی با رئیس شورای اروپا

رئیس جمهوری مصر طی یک تماس تلفنی با رئیس شورای اروپا همکاری برای مقابله با تعصب، ایدئولوژی افراطی و همزیستی متمدن ادیان را مورد بررسی قرار داد.
کد خبر: ۲۴۲۷۵۴
۱۱:۰۸ - ۱۲ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، رئیس جمهوری مصر طی یک تماس تلفنی با رئیس شورای اروپا همکاری برای مقابله با تعصب، ایدئولوژی افراطی و همزیستی متمدن ادیان را مورد بررسی قرار داد.

 سخنگوی نهاد ریاست جمهوری مصر گفت، عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری این کشور یک تماس تلفنی از سوی شارل میشل، رئیس شورای اروپا دریافت کرد و دو طرف همکاری مشترک مصر و اتحادیه اروپا در مقابله با ایدئولوژی افراطی و همزیستی متمدن ادیان را بررسی کردند.

میشل در این گفتگو تاکید کرد، طرف اروپایی بر روی نقش مصر حساب باز کرده است که در مقابله با ایدئولوژی افراطی، مبارزه با خشونت و تعصب نه در سطح داخلی بلکه در محیط اطراف خود نیز به الگویی در طرح ابتکارعمل‌های همزیستی مسالمت آمیز، برقراری صلح و همکاری سازنده میان ملت‌ها تبدیل شده، و نقشی محوری و خردمندانه دارد.

سیسی هم گفت، مصر تمام تلاش خود را در انجام مسوولیتش در همکاری با اتحادیه اروپا و همه کشورهای جهان برای اشاعه ارزش‌های میانه روی، تسامح، همزیستی مسالمت آمیز و کنار گذاشتن افراط گرایی به خاطر تمامی ملت‌ها و انسانیت به کار می‌گیرد.

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: