۰

آیت الله علوی گرگانی جسارت رئیس جمهور فرانسه را محکوم کرد

آیت الله علوی گرگانی جسارت رئیس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد و گفت: بهانه آزادی بیان در غرب نباید موجب اهانت به مقدسات ادیان ابراهیمی علیه السلام شود.
کد خبر: ۲۴۲۴۳۳
۰۸:۵۴ - ۰۸ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، آیت الله علوی گرگانی جسارت رئیس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد و گفت: بهانه آزادی بیان در غرب نباید موجب اهانت به مقدسات ادیان ابراهیمی علیه السلام شود.

متن پیام استاد حوزه علمیه قم به شرح زیر است:

بسمه تعالی

قال الله تعالی « قد بدت البغضاء من افواههم و ما تخفی صدورهم اکبر»

بار دیگر سخنان رییس جمهور فرانسه آقای مکرون در حمایت از اهانت به پیامبر رحمت و محبت حضرت محمد صلی الله علیه و آله چهره واقعی آنان را در اسلام ستیزی بر ملا ساخت.

دنیای غرب و کشورهای اروپایی که استقبال مردم جهان مخصوصا ملتهای اروپا را به اسلام مشاهده کرده و خود را از مبارزه منطقی با این دین متین و الهی عاجز می دانند، متمسک به هر وسیله ای شده تا چهره این دین را در نزد عموم مردم مخدوش کنند.

گاهی با حمایت از گروههای تکفیری و گمراه و میدان دادن به آنان در نشان دادن چهره خشن از اسلام و گاهی نیز با تمسخر و اهانت به مقدسات اسلامی همچون قرآن کریم و پیامبر رحمت حضرت محمد صلی الله علیه و آله تلاش در دور کردن مردم از تعالیم الهی این دین دارند.

قطعا آنچه را که استکبار جهانی برای مبارزه با اسلام در ذهن می پروراند محقق نخواهد شد و نقشه های آنان نقش بر آب می شود.

اینجانب جسارت رییس جمهور فرانسه به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله را محکوم میکنم و بهانه آزادی بیان در غرب نباید موجب اهانت به مقدسات ادیان ابراهیمی علیه السلام شود.

امید است خداوند متعال ملتهای مستضعف جهان را از چنگال استکبار جهانی خلاص گرداند و فرج واقعی را محقق فرماید.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: