۰

واکنش انصارالله به عادی سازی روابط سودان و اسرائیل

جنبش انصارالله یمن عادی سازی روابط میان سودان و رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
کد خبر: ۲۴۲۰۴۴
۱۵:۰۱ - ۰۳ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای به شدت عادی سازی روابط میان سودان و رژیم صهیونیستی و توطئه علیه مسئله و ملت فلسطین را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: رژیم‌های جنایت‌کاری که با طمع‌ورزی‌های رژیم صهیونیستی غاصب هم‌راهی می‌کنند و بر مقدس‌ترین مسئله اسلام چوب حراج زده‌اند، امروز در برابر ملت‌هایشان و تمامی ملت‌های منطقه رسوا شده‌اند.

انصارالله یمن در ادامه تأکید کرد: رژیم‌های دست نشانده‌ای مانند امارات، بحرین و سودان که در کنار دشمن امت اسلام ایستاده و عزت خود را فروخته‌اند، از این اعمال و اقدامات جز ضرر، ننگ و رسوایی تاریخی چیز دیگری عایدشان نخواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: هرچقدر این رژیم‌ها خیانت کنند و روابط خود (با رژیم صهیونیستی) را عادی‌ کنند و وفاداری خود را به آمریکا و اسرائیل اعلام کنند، ملت‌های آن‌ها هرگز آن را نخواهند پذیرفت و به محکوم کردن این گونه اقدامات و هرگونه تحرکات برای نابودی آرمان فلسطین ادامه خواهند داد.

محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران انصارالله نیز در این باره اظهار کرد: ائتلاف متجاوز آمریکایی، اماراتی و سودانی کودکان یمن را می‌کشد و روابطشان را با قاتلان کودکان فلسطین عادی می‌کنند.

کاخ سفید روز جمعه از عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و سودان خبر داد.

طبق گزارش رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پیش بینی کرد در هفته‌ها و ماه های آینده بسیاری از کشورها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به امارات بپیوندند و تأکید کرد که "عربستان به زودی به این صف ملحق خواهد شد".

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: