مسجدی در دیالی بعد از ۱۵ سال بازگشایی شد

دیوان وقف اهل سنت عراق از بازگشایی مسجدی در دیالی بعد از ۱۵ سال خبر داد.
مسجدی در دیالی بعد از ۱۵ سال بازگشایی شد
کد خبر: ۲۴۱۸۸۷
۱۵:۵۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، دیوان وقف اهل سنت عراق اعلام کرد: مسجدی در استان دیالی که بیش از 15 سال بسته بود، باز شد.

«سعد کمبش» رئیس دیوان وقف اهل سنت عراق گقت: مسجد «البتول» به دلایل امنیتی 15 سال بسته بود که بار دیگر این مسجد در منطقه «خان بنی سعد» بازگشایی شد.

وی افزود: صدای اذان ظهر بار دیگر از فراز این مسجد به گوش شنیده شد و مردم دیالی با شنیدن صدای اذان ابراز خوشحالی کردند.

کمبش در ادامه اظهار کرد: برای رفع نیازهای این مسجد دستورات لازم صادر شد و امام و خطیب مسجد نیز درباره اهمیت مسجد صحبت کرد.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
captcha