۰

استقرار گشت پلیس در مساجد کانادا

ارسال پیام‌های تهدیدآمیز و نگران کننده به یکی از مساجد در تورنتوی کانادا موج جدیدی از وحشت به راه انداخته و پلیس اعلام کرد که نیروهای گشت زنی را در مساجد افزایش داده است.
کد خبر: ۲۴۱۴۲۱
۱۲:۱۴ - ۲۴ مهر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، در پی ارسال پیام‌های تهدید آمیز و نگران کننده به یکی از مساجد در شهر تورنتوی کانادا، پلیس تورنتو اعلام کرد که گشت زنی در مساجد را افزایش می‌دهد.

این درحالی است که پیام‌های تهدیدآمیز علیه مسجد مسلمانان را به مرگ تهدید کرده‌اند و کاراگاهان پلیس کانادا که در حال تحقیق برای پیدا کردن عاملان این تهدیدها هستند تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده‌اند.

الکس لی سخنگوی پلیس تورنتو گفت: شورای ملی مسلمانان کانادا ما را از تهدیدهای صورت گرفته علیه اعضای جامعه آنها آگاه ساخته است. بازرسان ما به طور فعال در حال بررسی این حادثه هستند و از مردم می‌خواهند که در محله‌ها و اجتماعات خود هوشیار باشند و هرگونه رفتار مشکوک و یا تهدیدآمیز را فوراً به پلیس گزارش دهند.

در حالی که تهدیدها جامعه کانادا را به شدت لرزانده، فعالان سیاسی از جان توری شهردار گرفته تا جاستین ترودو نخست وزیر کانادا آن‌ها را محکوم کرده‌اند.

لی گفت: ما به مردم اطمینان می‌دهیم که در مناطق آسیب پذیر نیروهای خود را مستقر کرده‌ایم.

مصطفی فاروق از شورای ملی مسلمانان کانادا گفت: دیگر کافی است و این وضعیت تحمل ناپذیر است!

وی افزود: ما به طور دسته جمعی با تهدید به قتل اعضای جامعه مسلمان تورنتو روبرو هستیم. سیاستمداران منتظر چه چیز دیگری هستند که دست به اقدام بزنند؟

داگ فورد نخست وزیر انتاریودر این باره گفت: این تهدیدها علیه مسجد تورنتو و جامعه مسلمانان غیر قابل قبول و نفرت انگیز است. هیچ جایی برای نفرت و اسلام‌هراسی در انتاریو وجود ندارد.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: