۰

چرا زنجبیل برای روماتیسم مفید است

این ریشه های گیاهان قرن ها، یکی از مهم ترین داروهای پزشکی آسیایی و هند بوده است. امروزه محققان از کشف توانایی های مختلف زنجبیل برای مبارزه با التهاب هیجان زده هستند.
کد خبر: ۲۴۰۷۶۹
۱۴:۲۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹

شیعه نیوز: مطالعات متعدد نشان داده اند که زنجبیل (و زردچوبه) باعث کاهش درد و تورم در افراد مبتلا به آرتریت می شود. استفاده از این گیاه در غذاهای مختلف می تواند در کاهش درد کمک کننده باشد.

ممکن است در درمان میگرن با رفع کردن التهاب پروستاگلاندین ها مفید واقع شود. از آنجا که التهاب را کاهش می دهد، ممکن است نقش مهمی در پیشگیری و کاهش رشد سرطان داشته باشد.

زنجبیل برای شکم نیز مفیداست. این گیاه در دستگاه گوارش هم معجزه می کند، مایع گوارشی را افزایش می دهد و باعث خنثی سازی اسیدها و نیز کاهش انقباضات روده می شود.

استفاده از آن بعنوان یک داروی کاملا موثر در درمان حالت تهوع نیز اثبات شده است. در واقع، در حداقل یک مطالعه، زنجبیل شبیه داروهایی مثل دیمن هیدرینات و سایر داروهای درمان کننده تهوع شناخته شده است.
مهمتر اینکه عوارض جانبی آن باعث خواب آلودگی شما نمی شود. روش کار این است که زنجبیل را بصورت قرص، پودر یا فرم طبیعی آن هنگامی که احساس حالت تهوع می کنید استفاده کنید.

منبع : میهنبد

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: