۰

درگیری خشونت‌آمیز در کنیسه تل‌آویو

با ادامه اعتراضات گسترده در اراضی اشغالی، درگیری خشونت‌آمیزی در کنیسه تل‌آویو گزارش شده است.
کد خبر: ۲۴۰۵۴۳
۱۲:۰۱ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، درحالی که اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی دامنه‌دار شده و پلیس سعی در کنترل جمعیت دارد، درگیری خشونت‌آمیزی در کنیسه‌ای در شهر تل‌آویو گزارش شده است.

به نوشته این خبرگزاری این درگیری در کنیسه «بنی براک» تل‌آویو و زمانی که پلیس سعی داشته تا افرادی را که بدون ماسک و رعایت فاصله اجتماعی حاضر شده بودند را متفرق کند، رخ داده است. همچنین منابع صهیونیستی گزارش دادند که پلیس از سلاح خود برای متفرق کردن افراد استفاده کرده است.

بنابر گزارش‌های مختلف در این درگیری افراد ارتدکس حاضر در این کنیسه مأموران را «نازی» خطاب کرده و از آن‌ها می‌خواهند به آلمان باز گردند.

پلیس گزارش داده برخی از این افراد با وجود دریافت جریمه، باز هم از متفرق شدن امتناع ورزیده‌اند. تصاویر نیز بیانگر آن است که پلیس کنترل اوضاع را از دست داده و نمی‌تواند این درگیری را کنترل کند.

این درگیری در حالی رخ داده است که به تازگی «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی، با اشاره به وضعیت بی‌ثبات رژیم صهیونیستی، گفته است که بروز جنگ داخلی در اراضی اشغالی، موضوع چندان بعیدی نیست.

اخبار حاکی از آن است که تظاهرات در قدس اشغالی علیه فساد «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر صهیونیست‌ها همچنان ادامه دارد و روز شنبه در گسترده‌ترین تظاهرات صورت گرفته تاکنون، ده‌ها هزار نفر مقابل اقامتگاه نتانیاهو تجمع کردند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: