۰

حذف قرآن از کتاب فارسی اول ابتدایی نماد اجرای ۲۰۳۰ است

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس، حذف تصویر قرآن از کتاب فارسی اول ابتدایی انتقاد کرد و آن را نماد اجرای سند ننگین ۲۰۳۰ دانست.
کد خبر: ۲۳۹۰۴۱
۱۱:۲۵ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس، حذف تصویر قرآن از کتاب فارسی اول ابتدایی انتقاد کرد و آن را نماد اجرای سند ننگین ۲۰۳۰ دانست.

مریم دل افکار با بیان اینکه نیاز جوامع بشری دنیا با چشم پوشی از جغرافیا، اقلیم و اعتقادات خاصشان به مباحث فرامادی انکار ناپذیر است، اظهار داشت: روی آوردن آنان به مبانی مهم شیعی از جمله مفاهیم بلند کتاب وحی، نشانگر نیاز افراد به مباحث بلند معنوی است.

وی در ادامه اضافه کرد: مایه تاسف است که اروپا و آمریکا آنچه که تحت عنوان آزادی ننگین است را به مزدوران داخلی تزریق می کند در قالب سند ۲۰۳۰ درحال پیگیری و اجراست.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس، حذف تصویر قرآن از کتاب فارسی اول ابتدایی انتقاد کرد و آن را نماد اجرای سند ننگین ۲۰۳۰ دانست و عنوان کرد: بی تردیدبا حذف قرآن از کتب درسی نمی توانند افکار تشنه قرآن خاموش کنند، نسل آینده بر خلاف تصور معاندان مهدوی ترین نسل خواهد بود و همه این ها را مدیون و مرهون خون شهدائیم.

وی خاطرنشان کرد: توجه ویژه به مباحث پژوهشی مرتبط با این موضوع مهم و ترجمه آثار فاخر به زبان های مختلف دنیا می تواند در تمدن سازی در عرصه بین الملل راهگشا باشد و مایه ننگ است که برخی نفوذی پیگیر سند ۲۰۳۰ هستند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: