۰

هشدار بهداشتی مصر درباره استفاده از نسخه‌های قرآن در مساجد

وزارت بهداشت مصر در پی مصوبه مصطفی مدبولی، نخست‌وزیر این کشور، در خصوص بازگشایی مساجد برای اقامه نماز جمعه چند توصیه بهداشتی را در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا متذکر شد که از جمله آنها هشدار درباره استفاده از نسخه‌های قرآن از سوی نمازگزاران است.
کد خبر: ۲۳۸۶۶۹
۱۶:۱۷ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، وزارت بهداشت مصر در پی مصوبه مصطفی مدبولی، نخست‌وزیر این کشور، در خصوص بازگشایی مساجد برای اقامه نماز جمعه چند توصیه بهداشتی را در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا متذکر شد که از جمله آنها هشدار درباره استفاده از نسخه‌های قرآن از سوی نمازگزاران است.

وزارت بهداشت با صدور این اطلاعیه، تهیه دستمال‌های یکبارمصرف، سطل‌های زباله مخصوص، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی کمتر از یک متر، لزوم استفاده از ماسک و ایراد خطبه نماز جمعه در مدت کمتر از ۱۰ دقیقه را خواستار شد.

براساس این گزارش، وزارت بهداشت مصر نظافت مستمر اشیاء و سطوح و استفاده از سجاده شخصی را ضروری اعلام و بر شست‌وشو و ضدعفونی دست‌ها و ضرورت بسته بودن سرویس‌های بهداشتی مساجد تأکید کرد.

این وزارتخانه با هشدار به نمازگزاران درباره استفاده از نسخه‌های قرآن در مساجد بر ضرورت ضدعفونی دست‌ها تأکید و اعلام کرد: نمازگزاران در صورت داشتن هرگونه علائمی از سرماخوردگی سریعاً مسجد را ترک کنند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: