۰

نامه مصطفی الکاظمی به بشار اسد

خبرگزاری رسمی سوریه روز چهارشنبه محتوای نامه «مصطفی کاظمی» نخست وزیر عراق به بشار اسد رئیس جمهور سوریه را که توسط «فالح الفیاض» رئیس حشد الشعبی تحویل وی شد، منتشر کرد.
کد خبر: ۲۳۷۳۱۳
۱۱:۲۹ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، خبرگزاری سوریه در این باره نوشت: محور این نامه، تقویت همکاری دوجانبه در زمینه های مختلف، تداوم رایزنی و هماهنگی درباره آخرین تحولات اوضاع سیاسی و امنیتی در منطقه و تلاش ها برای مبارزه با تروریسم و تقوییت امنیت مرزها میان دو کشور است.

این خبرگزاری افزود: در دیدار بشار اسد با فالح الفیاض تاکید شد که نابودی تروریسم که مردم سوریه و عراق همواره از آن رنج برده ومی برند، تنها با دستان خود آنها و با بازوان دو ارتش سوریه و عراق امکان پذیر است که دستاوردهای بزرگی در این زمینه محقق کردند و توانستیم بیشتر اراضی تحت اشغال تروریست ها را علی رغم حمایت شدید خارجی در طول سال های گذشته آزاد کنیم.

دو طرف همچنین تاکید کردند که چالش های اقتصادی و امنیتی که منطقه با آن روبروست و طرح های خطرناک خارجی که برای آن ترسیم می شود، همکاری نزدیک میان کشورهایش به منظور ناکام گذاشتن چنین برنامه ها و پایان دادن به دخالت های خارجی در امور آن را ایجاب می کند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: