۱۲۷

نشانه های طلسم و جادو + راهکارهای قرآنی برای باطل کردن

متاسفانه رواج افراد ساحر و جادوگر و طلسم نویس در سطح جامعه باعث روی آوردن افراد بی دین و ضعیف ایمان به این افراد شده است.
کد خبر: ۲۳۷۲۰۸
۱۱:۱۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۹

شیعه نیوز: متاسفانه رواج افراد ساحر و جادوگر و طلسم نویس در سطح جامعه باعث روی آوردن افراد بی دین و ضعیف ایمان به این افراد شده است. متاسفانه شاهد بروز نشانه های بدی از رواج سحر و جادو در بین جامعه ایرانی هستیم. بسیاری از مردم و علی الخصوص زنان به دلیل حسادت نسبت به افراد، نزدیکان، اقوام و ... به سحر و جادو روی می آورند و پیش جن گیر ها می روند و بر علیه فردی طلسم می نویسند تا فردی را بدبخت کنند، زندگی را به کامش تلخ کنند و خوشی را از وی بگیرند. مثلا خاله و دختر خاله می روند برای خاله و دختر خاله شان طلسم می کنند که دخترانشان ازدواج نکنند و برای آنها خواستگار نیاید. البته این پدیده فقط مختص به خویشاوند نیست و ممکن است در همایسگی شما کسی باشد که برای شما توطئه کرده باشد. یا در سطح بالا و کلان ممکن است سران فاسد و فراماسونر در یک کشور برای فاسد و تباه کردن جامعه، علاوه بر روش های رایج اجتماعی و فمینیستی، به جادوگران و طلسم نویسان پول دهند که برای مردم و جوانان طلسم و وکیل بگیرند که آنها همواره در زندگی شان به مشکل برخورند.

شناخت طلسم و انواع آن برای ما بسیار مهم است. وقتی شما طلسم (سحر و جادو) و نشانه های آن را بشناسید به محض آنکه اولین نشانه آن در زندگی تان ظاهر شد به دنبال درمان و یافتن راه حل آن خواهید گشت. مثلا اگر کسی به شما غذای بدطعم و مسموم داد ممکن است در غذای تان موادی ریخته باشد که خاصیت طلسم دهندگی داشته باشند و به آن ورد خوانده شده باشد. یا اگر صبح یا شب دیدید که کسی بر درب ورود خانه تان آب پاشیده است یا خاک ریخته است بدانید که برایتان طلسم پیچیده و شیاطین را وکیل کرده که زندگی را برایتان سیاه کنند. یا اگر در صحبت اقوام خود شنیدید که گفتند که "من تو را «نفرین» کردم که در زندگی موفق نخواهی شد و می دانم که نفرینم می گیرد" (نفرین و پیش گویی را مد نظر داشته باشید)، بدانید که فرد مد نظر مطمئنا «طلسم خوبی» برای انتقام گیری از شما طراحی و ایجاد کرده است! مثلا یکی از دوستان ما تعریف می کرد که عروس خانواده شان با اینکه ظاهر موجه چادری و از خانواده خوبی بود ولی پس از ازدواج فهمیدیم که ماهانه مبلغ گزافی برای رفتن به پیش جن گیر و جادو و جنبل خرج می کند. ماحصل آن کارها باعث شده بود که طلسم های متعددی برای خانواده شوهرش بکار گرفته و همواره پیش جن گیر می رفت و جن گیر نیز از غیب به او می گفت و او نیز پیش شوهرش می آمد و آن ها را به زبان دیگری بازگو می کرد. شوهرش نیز جرئت نداشت کاری خلاف نظر همسرش کند.

آنچه محرز است این است که جن گیر با ارتباط گیری با شیاطین جن، آنچه در ذهن افراد دیگر می گذرد را به جن گیر می گویند و جن گیر نیز در قبال گرفتن مبلغی آنها را با زبان حرفه ای به مشتریانش بازگو می گوید. آنچه مهم است این است که هدف شیاطین، دامن زدن به اختلافات بین خانوادگی و بدبین کردن خانواده ها از یکدیگر است بگونه ای که صله رحم در جامعه ریشه کن شود. شیاطین با بیان حرف هایی که باعث حسادت و کینه می شود مشتریان خود را که اکثرا زن هستند را جذب خود می کنند و پس از آنکه آنها را مجذوب حرف های خود کردند آنها را وارد دامی می کنند که برایشان پهن کرده اند. دام هایی همچون طلسم نویسی برای در امان ماندن از شر طرف مقابل!! شری که اصلا وجود خارجی نداشته و صرفا با دادن اطلاعات ناقص و هدفمند به مخاطب سعی می شود وی مشغول دشمنی با خانواده طرف مقابل شود. برای شناخت این دسته از افراد شیطان صفت (که ظاهر موجهی نیز ممکن است داشته باشند. مثلا زن مد نظر چادری یا مانتویی رسمی باشد) هیچ وقت دست از کینه جویی بر نمی دارند و همیشه تا وقت مرگ بر سر کینه شان هستند. ویژگی دیگر این دسته از افراد این است که به آنچه جن گیر ها می گویند اعتماد و اعتقاد کامل دارند و ماهانه مبلغ کلانی برای این مسئله صرف می کنند. به عبارتی آنها به جن گیرها و شیاطین جن ایمان کامل دارند. این ویژگی هر چند در این دسته از افراد که علی الظاهر مسلمان و محجبه باشند باعث می شود مصداق تعریف قرآنی باشند که در آن، این دسته از افراد را شیطان پرست نامیده است.

به قول معروف،‌ شیطان پرستی شاخ و دم ندارد. در میان افراد جامعه، افراد شیطان پرستی نیز حضور دارند که حتی ممکن است خود را به ظواهر دینی هم آراسته باشند. برای فهم بهتر، از سخن امام صادق علیه السلام کمک می‌گیریم. عبد الله بن سنان به امام صادق علیه السلام درباره شخصی این گونه گفت: فلانی وسواسی است و مدام مشغول وضو گرفتن و نماز خواندن است؛ اما در عین حال مردی عاقل است. امام صادق علیه السلام در جواب عبدالله سنان فرمودند: چگونه می‌گویی که او مردی عاقل است و حال آنکه او شیطان را اطاعت می‌کند!

مسئله دیگری که لازم می دانم ذکر کنم این است که اگر فردی بر اثر سحر و طلسم به بیماری دچار شد هم باید به دنبال درمان بیماری اش باشد (از طرق صحیح پزشکی متناسب با علم روز) و هم به دنبال دفع طلسم. طلسم را نباید شوخی گرفت. خداوند متعال در قرآن کریم بارها به سحر و طلسم اشاره کرده است. همچنین راه حل های قرآنی متعددی برای درمان آن وجود دارد. لذا توجه داشته باشید که ممکن است طلسم باعث بیماری شود و این دو می توانند رابطه ای منطقی با هم داشته باشند. مثلا طلسم باعث می شود فکر و ذهن فردی مسخر شود و همین باعث می شود که گوشه نشین و افسرده شود و به همین دلیل مبتلا به اعتیاد و دیابت و ... شود.

مسئله دیگری که لازم است بیان شود این است که ما به عنوان یک مسلمان مومن، حق مراجعه به جن گیر نداریم. ما حق و اجازه طلسم کردن افراد را نداریم و اگر کسی چنین کند مطمئنا در روز قیامت با ساحران و در صف شیطان پرستان محشور خواهد شد ان شاء الله. ولی ما موظف هستیم همواره در برابر چشم بد و سحر و طلسم مردم از خود محافظت کنیم. برای درمان و رفع طلسم، راه حل های قرآنی متعددی وجود دارد که ما را به طور کامل نسبت به راه حل های انحرافی و غیر اسلامی بی نیاز می کند. افرادی بسیاری بوده اند که به سبب مراجعه به افراد فاسق، نه تنها مشکلات شان حل نشده است بلکه بیشتر نیز شده است. لذا وقت و سرمایه تان را به پای افراد ناصالح تباه نکنید. به دامن قرآن پناه بیاورید و درمان خود را در محضر قرآن کریم و در پناه آیات خداوند پیدا کنید.

اگر طلسم شده اید و در زندگی به بن بست رسیده اید، اگر جوان هستید و به دنبال هر کاری می روید نمی توانید کار مناسبی برای خود دست و پا کنید، اگر همواره با همسر یا شوهرتان بحث تان می شود، اگر همییشه در خانواده تان مناقشه و دعوا هست، اگر مشکلات زندگی تان روز بروز بیشتر می شود، اتفاق پیش آمده را نه به عنوان یک بحران، بلکه به عنوان اتفاقی که باعث شده به قرآن و خدا پناه ببرید تلقی کنید. درمان قرآنی برای این مشکل را اجرا کنید و پس از آنکه مشکلات تان حل شد، زندگی را وقف قرآن و خدا کنید.

در زیر مطالبی که از سایت های فعال در این زمینه استخراج شده است ذکر می گردد. مطالب با اهمیت رنگی شده اند.

عاقبت دردناک ساحران و جادوگران

حرمت جادو

در این پیام قصد داریم موضوع جادوگری را که از زمان‌های بسیار قدیم رواج داشته پیگیری نماییم و ببینیم قرآنی ‌که همه چیز در آن آمده (سوره کهف آیه 54) در این رابطه چه می‌فرماید.

در آیه 102 سوره بقره پرده از این کار زشت برداشته به نحوی که جادوگری را کار شیطان و دوستان شیطان و کار کسانی می‌داند که پیرو شیطان هستند و جادوگر را کافر می‌داند. اصل عمل سِحر و جادو از درس‌های شیطان است که مطرود درگاه خداست* و خدا بر او لعنت کرده * و او مهلتی را تا وقت معلوم از خدا خواسته و قسم یاد کرده که؛ به عزت و جلال خداوند همه انسان‌ها را گمراه می‌کنم مگر بندگان خالص خدا را (سوره ص آیات 77 تا 83) گویی شیطان سگِ دَرِ خانه خداست و با هر کسی که اهل آن خانه نباشد کار دارد.

یهودی‌ها از آنچه شیاطین در عصر سلیمان بر مردم می‌خواندند پیروی کردند ولی سلیمان هرگز پیروی نکرد و کافر نشد و دست به سحر و جادو نیالود. این نشان می‌دهد که سلیمان اهل خانه خداست که شیطان (سگ) عوعو نمی‌کند و کاری به او ندارد و نمی‌تواند کاری به او داشته باشد ولی یهود عصر سلیمان بیگانه درگاه خدا بودند و شیطان در آنها نفوذ کرد و آنها را گمراه نمود.
کسی که وارد مقوله سِحر و جادو می‌شود از هم اکنون خود را برای آتشی که دامنه‌اش فراگیر است آماده کند چرا که مَتاع ناچیزی مثل از هم پاشیدن زندگی یک زن و مرد را در دنیا بدست می آورد و بهشت همیشگی را از دست می دهد و عذاب آتش درد آور را به جان می‌خرد.

آری! شیاطین مُلک سلیمان به مردم سِحر و جادو یاد دادند (سوره بقره آیه 102) و خداوند که لطف و کرم و هدایتش بی‌نهایت است برای هدایت مردم دو فرشته را بنام‌های هاروت و ماروت بصورت دو نفر بر مردم فرستاد تا طریقه خنثی‌کردن سحر و جادو را به مردم یاد دهند.

از آنجا که سحر و جادو مثل بمب است برای خنثی‌کردن آن لازم است خنثی‌کننده از ریزه‌کاری‌های بمب و نحوه ‌ساخته‌شدن آن خبر داشته باشد آن دو فرشته نیز آمدند و به مردم گفتند که اینگونه و به این روش‌ها سحر و جادو انجام می‌شود و اینگونه هم خنثی می‌شود؛ اما با توجه به اینکه ما انسان‌ها از همان لحظه‌ای که پدربزرگمان آدم (علیه السلام) و حوا (سلام الله علیها) پا در عرصه وجود گذاشتند کراراً امتحان می شویم مردم عصر سلیمان هم از این قانون مستثنی نبودند و امتحان شدند بنحوی که آن دو فرشته ابتدا به مردم می‌گفتند ما وسیله آزمایش شما هستیم پس کافر نشوید (یعنی قسمت سحر و جادو کردن را بکار نبندید) اما یهود عصر سلیمان از آن دو فرشته مطالبی آموختند که بتوانند با آن میان مرد و همسرش جدایی بیفکنند. جالب است که در همین آیه می‌فرماید: آنها نمی‌توانستند به کسی ضرر بزنند مگر به اِذن خدا! آنها چیزی را یاد می‌گرفتند که برایشان زیان داشت و نفعی به آنها نمی‌رسانید و مسلماً می‌دانستند هر کس خریدار اینگونه کارها باشد آخرتش را از دست می‌دهد پس اگر اهل فهم می‌بودند می‌فهمیدند که چه بد معامله‌ای با نفس خود می‌کنند.

جهنم شیطان عذاب زنجیر فریاد

کسی که وارد مقوله سِحر و جادو می‌شود از هم اکنون خود را برای آتشی که دامنه‌اش فراگیر است آماده کند چرا که مَتاع ناچیزی مثل از هم پاشیدن زندگی یک زن و مرد را در دنیا بدست می آورد و بهشت همیشگی را از دست می دهد و عذاب آتش درد آور را به جان می‌خرد. مسلماً اگر انسان بداند این بد معامله‌ای است که با جان خود می‌کند حقیقتا ما انسان‌ها در گِرو کردار خودمان هستیم (سوره مدثر آیه 38 ) حتی باید پاسخگوی آثار اعمال زشت خود هم باشیم مثلا اگر کسی با سحر و جادو زندگی زیبای یک زوج جوان را به هم بریزد و آنها از هم جدا شوند و هر کدام راه فساد را بروند و یا فرزندان طلاق آنها بخاطر عدم تربیت صحیح مُفسدِ فی‌الارض شوند شخص جادوگر باید بار گناه همه آنها را به دوش بکشد بدون اینکه از بار گناه آنها کاسته شود.

شیاطین مُلک سلیمان به مردم سِحر و جادو یاد دادند و خداوند که لطف و کرم و هدایتش بی‌نهایت است برای هدایت مردم دو فرشته را بنام‌های هاروت و ماروت بصورت دو نفر بر مردم فرستاد تا طریقه خنثی‌کردن سحر و جادو را به مردم یاد دهند

عاقبت ساحر

تجربه تاریخ حیات انسان این حقیقت را به اثبات رسانیده و آیات قرآن و روایات هم آن را تأیید مى‏کند که هیچ خلاف‏کارى و عصیان‏گرى، و ستم پیشه‏اى که یکى از مصادیق آنها ساحر و جادوگر است عاقبت به خیر نشده، و زندگى بى‏ دغدغه‏ اى نداشته و نهایتاً دچار خسارت‏ هاى دنیائى و آخرتى شده و گوى سعادت را از دست داده و به ویژه خود را در آخرت از هر گونه بهره و نصیب الهى و بهشتى محروم نموده است، و با این عمل زشت و کار ناپسندش خود را به عذاب ابد و دوزخ همیشگى فروخته است، چنان که قرآن مى‏فرماید:
«ما لَهُ فِی الْآخِرَةِ مِنْ خَلاقٍ وَ لَبِئْسَ ما شَرَوْا بِهِ أَنْفُسَهُمْ لَوْ کانُوا یَعْلَمُونَ» ؛ (براى ساحر و جادوگر) در آخرت هیچ نصیبى نیست، و یقیناً بد چیزى است آنچه خود را به آن فروختند اگر آگاهى و معرفت مى‏ داشتند.

بالاخره اینکه از نظر فقهی تعلیم و تعلم سحر - به جز برای بی اثر کردن سحر ساحران - حرام است.

آیت الله فاضل : اصل سحر و جادو و مراجعه به ساحر و جادوگر برای این امور حرام است و درآمدی هم که از این طریق کسب شود حرام است ولی مراجعه برای بطلان و بی اثر کردن سحر اشکال ندارد. (جامع المسائل آیت الله فاضل، س 961).
آیت الله خامنه ای: علم سحر و یاد گرفتن آن حرام است مگر آن که به منظور غرض عقلایی مشروع باشد. (اجوبه الاستفتاآت، ص445)

باز بودن راه توبه بر ساحر

سحر و جادوگرى از گناهانى نیست که توبه نداشته باشد و راه جبران به رویش باز نباشد، و حضرت حق هم به مقتضاى کرم و لطف و احسان و رحمتش توبه ساحر را مى‏پذیرد و او را مورد عفو و مغفرت قرار مى‏دهد.
خداوندا! ای کسی که برگ درختان بدون اذن تو از درخت جدا نمی‌شود ما را از شَرِّ شیطان و پیروان شیطان و هر کاری که آخرت ما را تهدید می‌کند حفظ بفرما فراوری: محمدی / بخش قرآن تبیان
منابع : سایت عرفان، طهور دانش

نکته ای در باب سحر و جادو

یکی از مسائلی که از زمان‌های دور و در هر قوم و قبیله‌ای مطرح بوده است بحث سحر و جادو است و حتی در عصر مدرنیته هم هنوز به قوت خود باقی است و حتی خرافات بی اساس و خلاف عقل در این حوزه نیز برای بسیاری قابل باور است و عده‌ای هم آن‌ها را برای خود حجت قرار می‌دهند . ممکن است برای ما این سؤال را پیش آورد که آیا این‌ها واقعیت دارند یا نه ؟

جادو

در پاسخ باید به نکات زیر توجه داشت:

الف- سحر و جادو و طلسم و بستن بخت از اموری است که واقعیت دارد البته انجام دادن آن حرام است. وجود چنین نیروها به مقتضای نظام دنیا می‌باشد که تزاحم میان زشتی‌ها و پلیدی‌ها وجود دارد و همچنان که انسان‌های شیطان صفت و زشت کار وجود دارد جن‌های پلید و آزاردهنده نیز وجود دارد.

ب- آنچه که از آیات قرآن بر می‌آید این است که سحر در شهرهای کهن همانند کلدان و مصر در زمان حضرت موسی و فرعون و پیش از آن در زمان حضرت نوح (ذاریات، 52) رواج داشته است. (تفسیر تسنیم، آیت الله جوادی آملی، ج 5، ص 688)

ج- سحر و جادو و طلسم از نظر قرآن کریم و احادیث واقعیت دارد. به این امر در آیه 102 سوره بقره و 4 سوره فلق اشاره شده است. از این آیات و برخی روایات استفاده می‌شود که برخی از سحرها واقعا اثر گذارند. همچنان که آیه 102 سوره بقره می‌فرماید: «مردم سحرهایی را فرا می‌گرفتند که میان مرد و همسرش جدایی می‌افکند.»
در حقیقت مؤثر واقعی، در تمام نظام جهان یکی است و نظام جهان که به صورت اسباب و مسببات جلوه گری دارند، همگی از او استمداد گرفته و به او منتهی می‌شوند

علامه طباطبایی در وجود داشتن چنین اموری می‌فرمایند: «... در این میان افعال خارق العاده دیگری است که مستند به هیچ کدام از سبب از اسباب طبیعی و عادی نیست، مانند خبر دادن از پنهانی‌ها و مانند ایجاد محبت یا دشمنی و گشودن گره‌ها و گره زدن‌ها و خواب کردن و احضار و حرکت دادن اشیاء با اراده و از این قبیل کارهایی که مرتاض‌ها انجام می‌دهند که به هیچ وجه قابل انکار نیست، یا خودمان بعضی از آن‌ها را دیده‌ایم و یا به رایمان آن قدر نقل کرده‌اند که دیگر قابل انکار نیست».

د- تأثیر تکوینی سحر به اذن خداوند:
یکی از اصول اساسی توحید، این است که همه قدرت‌ها در این جهان از قدرت پروردگار سرچشمه می‌گیرد، حتی سوزندگی آتش و برندگی شمشیر بی اذن فرمان او نمی‌باشد. منتها مفهوم این بیان مجبور بودن افراد در کار خود نیست.
خداوند متعال با قدرت خویش، چنین اراده و نیرویی را در افراد به ودیعت نهاده است. انسان‌ها با بهره گیری از این اراده و تقویت آن می‌توانند به کارهای شگفت انگیزی دست زنند. برخی مانند اولیای خداوند از آن نیرو و در مسیر مناسب، استفاده می‌کنند و عده‌ای دیگر، با سوء استفاده از آن به کارهای ناشایست اقدام می‌کنند؛ پس، در واقع اصل وجود این نیرو در نهاد آدمی از آن خداوند و به فرمان او است.

توضیح این که: جهان آفرینش، جهان اسباب و مسببات است. البته برخی سبب‌ها مادی است و برخی غیر مادی است. اراده حکیمانه خداوند بر این تعلق گرفته است که هر پدیده و حادثه‌ای از علت ویژه خود صادر گردد و درعین حال، نظام علت و معلول‌ها همگی به خدا منتهی شده و از او قدرت و نیرو می‌گیرند. او است که سبب را می‌آفریند و به آن قدرت و نیرو می‌بخشد و آن را برای ایجاد معلول ویژه خود آماده می‌سازد. در حقیقت مؤثر واقعی، در تمام نظام جهان یکی است و نظام جهان که به صورت اسباب و مسببات جلوه گری دارند، همگی از او استمداد گرفته و به او منتهی می‌شوند (اصالت روح، آیت الله سبحانی، ص 241، مؤسسه امام صادق).

در تأثیر سحر و جادو نیز وضع چنین است. خداوند متعال با قدرت خویش، چنین اراده و نیرویی را در افراد به ودیعت نهاده است. انسان‌ها با بهره گیری از این اراده و تقویت آن می‌توانند به کارهای شگفت انگیزی دست زنند. برخی مانند اولیای خداوند از آن نیرو و در مسیر مناسب، استفاده می‌کنند و عده‌ای دیگر، با سوء استفاده از آن به کارهای ناشایست اقدام می‌کنند؛ پس، در واقع اصل وجود این نیرو در نهاد آدمی از آن خداوند و به فرمان او است، منتها چگونگی بهره گیری از آن به عهده خود انسان نهاده شده است و او در چگونگی بهره گیری از آن مسؤول است.

ه- گرچه سحر و جادو واقعیت دارد ولی غالب آنچه امروزه در میان مردم در این به اره شایع است بی‌اساس می‌باشد و اکثر کسانی که به این امور می‌پردازند کلاه بردارانی هستند که از این طریق قصد اخاذی و پر کردن جیب خود را دارند.

ولی اگر بر فرض موردی پیدا شد که سحری در کار بود راه‌هایی برای بطلان آن وجود دارد:
1- استعاذه به خداوند و خواندن سوره‌های فلق و ناس.
2- خواندن و نوشتن آیات 75 تا 82 سوره یونس.
3- آیه 102 سوره بقره «واتبعوا ما تتلوا الشیاطین...» تا آخر آیه با آب زعفران روی طشت مسی نوشته شود و در هنگام نوشتن، کندر را بخور دهند. بعد طشت را پر از آب باران و یا آب چشمه می‌کنند بعد مسحور با استفاده از آن آب غسل می‌کند و از آن آب می‌نوشد. بقیه آب را در پارچ شیشه‌ای بریزد و برای غسل استفاده کند. بهترین روز هم روز چهارشنبه است.
4- آیه 100 سوره نسا «و من یهاجر فی سبیل الله...» تا آخر آیه با جوهر زعفران با کره گاو روی کف دست نوشته شود.
5- دعا وتضرع به درگاه خداوند.
6- درخواست دعا از اولیای واقعی خداوند.
7- صدقه دادن.

آیات قرآن کریم و دعای باطل کردن سحر و طلسم – ابطال سحر

دعای باطل کردن سحر و طلسم – ابطال سحر: سبحان من لبس العز وتردى به ، سبحان من تعطف بالمجد وتکرم به ، سبحان من لا ینبغى التسبیح الا له ، جل جلاله ، سبحان من احصى کل شىء بعلمه ، وخلقه بقدرته ، سبحان ذى المن والنعم.

آیات قرآن برای باطل کردن سحر:

وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقاً وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إِلَّا خَسَاراً (سوره مبارکه اسرا آیه 82)

وَأَوْحَیْنَا إِلَى‏ مُوسَى‏ أَنْ أَلْقِ عَصَاکَ فَإِذَا هِیَ تَلْقَفُ مَا یَأْفِکُونَ فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَاکَانُوا یَعْمَلُونَ فَغُلِبُوا هُنَالِکَ وَانْقَلَبُوا صَاغِرِینَ وَأُلْقِیَ الْسَّحَرَةُ سَاجِدِینَ لا قَالُوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعَالَمِینَ رَبِّ مُوسَى‏ وَهَارُونَ (سوره مبارکه اعراف آیه 122)

قَالُوا یَامُوسَى‏ إِمَّا أَن تُلْقِیَ وَإِمَّا أَن نَّکُونَ أَوَّلَ مَنْ أَلْقَى‏ قَالَ بَلْ أَلْقُوا فَإِذَا حِبَالُهُمْ وَعِصِیُّهُمْ یُخَیَّلُ إِلَیْهِ مِن سِحْرِهِمْ أَنَّها تَسْعَى‏ فَأَوْجَسَ فِی نَفْسِهِ خِیفَةً مُّوسَى‏ قُلْنَا لاَ تَخَفْ إِنَّکَ أَنتَ الْأَعْلَى‏ وَأَلْقِ مَا فِی یَمِینِکَ تَلْقَفْ مَا صَنَعُوا إِنَّمَا صَنَعُوا کَیْدُ سَاحِرٍ وَلاَ یُفْلِحُ السَّاحِرُ حَیْثُ أَتَى‏ فَأُلْقِیَ السَّحَرَةُ سُجَّداً قَالُوا آمَنَّا بِرَبِّ هَارُونَ وَمُوسَى‏ (سوره مبارکه طه آیه70)

قَالَ لَهُم مُّوسَى‏ أَلْقُوا مَا أَنتُم مُلْقُونَ(سوره مبارکه یونس آیه80)

فَأَلْقَوْا حِبَالَهُمْ وَعِصِیَّهُمْ وَقَالُوا بِعِزَّةِ فِرْعَوْنَ إِنَّا لَنَحْنُ الْغَالِبُونَ فَأَلْقَى‏ مُوسَى‏ عَصَاهُ فَإِذَا هِیَ تَلْقَفُ مَا یَأْفِکُونَ فَأُلْقِیَ السَّحَرَةُ سَاجِدِینَ قَالُوا آمَنَّا بِرَبِّ الْعَالَمِینَ رَبِّ مُوسَى وَهَارُونَ (سوره مبارکه شعراء آیه 48)‏

وَقَالَ فِرْعَوْنُ ائْتُونِی بِکُلِّ سَاحِرٍ عَلِیمٍ فَلَمَّا جَاءَ السَّحَرَةُ قَالَ لَهُم مُّوسَى‏ أَلْقُوا مَا أَنتُم مُلْقُونَ فَلَمَّا أَلْقَوْا قَالَ مُوسَى‏ مَا جِئْتُم بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ إِنَّ اللَّهَ لاَ یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ(سوره مبارکه یونس آیه 81 و 82)

آیات کریمه فوق، خاصیت باطل السحر و الطلسم و از بین بردن بستگی در کارها را دارد. همچنین به بخت گشائی مردان کمک شایانی مینماید. جهت بخت گشائی مردان این آیات کریمه را با گلاب و زعفران نوشته و در آب نموده و بنوشند و اگر کسی این آیات کریمه راپیوسته به همراه داشته باشد از سحر و طلسم در امان خواهد بود.

دعای موثر و مجرب برای باطل کردن طلسم و سحر و جادو

اگر فردی دعای قرآنی ذیل را بنویسد و با خود نگاه دارد از کلیه طلسمات و جادو و سحر در امان خواهد بود و اگر کسی را مورد سحر و طلسم و جادو قرار داده باشند، باید که این دعا را با زعفران و گلاب نوشته و سپس در آب حل کرده و بیاشامد و همچنین بر سر بریزد وسپس یکی دیگر را نوشته و در نزد خود نگاه دارد. با عنایت باریتعالی سحر و جادو برطرف خواهد گردید. توجه شود که این دعا همچنین برای گشایش بخت و کارگشائی نیز مفید فایده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

خَتَمَ الله عَلی قُلوُبِهِم وَ عَلی سَمعِهِم وَ عَلی اَبصارِهِم غِشاوَهٌ وَ لَهُم عَذابٌ عَظیم وَ مِن النّاس مَن یَقول امَنّا بِالله وَ بِالاخِرَهِ وَ ما هُم بِموُمِنین یُخادَعون الله وَالّذینَ امَنو وَ ما یَخدَعون اِلاّ اَنفُسَهُم وَ ما یَشعَروُن فی قُلوبِهِم مَرَضٌ فَزادَهُمُ الله مَرَضاً وَ نُنَزِّلُ مِنَ القُران ما هُوَ شَفاءٌ وَ رَحمَهٌ لِلموُمِنین یا ارحَمَ الرّاحِمین قالَ موسی ما جِئتُم بِه السِّحر اِنَّ اللهَ لا یُصلِح عَمَلَ المُفسِدین فَسَیَکفیکََهُمُ الله وَ هُوَ السَّمیعُ العَلیم لا حَولَ وَ لا قُوَّهَ اِلاّ باللهِ العَلیِّ العَظیم اِنّا لُلّه وَ اِنّا اِلَیهِ راجِعوُن وَ اُفَوِّضُ اَمری اِلی الله اِنَّ اللهَ بَصیرٌ باِلعِباد یا اَرحَم الرّاحِمین.

باز شدن شخص بسته

برای باز شده شخص بسته شده این آیات شریفه را بنویسید و به همراه شخص نمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم

ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکُم مِّن بَعْدِ ذَلِکَ فَهِیَ کَالْحِجَارَهِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَهً وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَهِ لَمَا یَتَفَجَّرُ مِنْهُ الأَنْهَارُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَشَّقَّقُ فَیَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاء وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا یَهْبِطُ مِنْ خَشْیَهِ اللّهِ وَمَا اللّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ بقره 74

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ بقره 156

وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَهٌ لِّلْمُؤْمِنِینَ وَلاَ یَزِیدُ الظَّالِمِینَ إَلاَّ خَسَارًا اسرا 82

و نیز آورده اند اگر کسی را بسته باشند سوره مبارکه مریم را بنویسد و بشوید و بخورد گشاده میگردد انشاءالله تعالی

هنگام نوشتن دعا ،طهارت و با وضو بودن و شرایط مکانی و زمانی را رعایت فرمائید .

دعا جهت ابطال سحر

حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) فرمود: هرکس بر پوست آهو بنویسد و نزد خود نگهدارد سحر از او باطل میشود

بسم الله و بالله ماشاءالله بسم الله و لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم قال موسی ما جئتم به السحر ان الله سیبطله ان الله لا یصلح عمل المفسدین و یحق الله بکلماته و لوکره المجرمون فوقع الحق و بطل ما کانو یعملون فغلبو هنالک وانقلبو صاغرین بسم الله و قدمنا الی ما عملو من عمل فجعلناه هباء” منصورا” وجعلنا من بین ایدیهم سدا” و من خلفهم سدا” فاغشیناه فهم لا یبصرون و القی السحره ساجدین قالو امنا برب العالمین رب موسی و هارون قال امنتم به قبل ان اذن لکم انه لکبیر کم الذی علمکم السحر قالو ان هذان لساحران یریدان ان یخرجاکم من ارضکم بسحرها بحق کهعیص و بحق حمعسق و بحق صم بکم عمی فهم لا یسمعون و لا یتکلمون.

توجه شود:

*قواعد عمومی نگاشتن دعا مثل طهارت و با وضو بودن و شرایط مکانی و زمانی را رعایت فرمائید.

*در زمان نگاشتن دعای قرآنی فوق حتما رو به قبله باشید.
* سوره های فلق و ناس را هر روز تلاوت نمایید. صبح و شب.
* به وقت خواب معوذتین (همان سوره های فلق و ناس را بخوانید).
* معوذتین را در کاغذ بدون خط بنویسید و همیشه همراه خود داشته باشید.
* پایان هر نماز آیه الکرسی را حداقل یکبار تلاوت نمایید. آیه اول آنرا بخوانید تا و هو العلی العظیم.
* در هنگام اذان یا اندکی قبل یا پس از آن که درهای استجابت دعا گشوده است جهت برآورده شدن حاجت خود از جانب خداوند متعال دعا و طلب حاجت کنید. شک نکنید.

منبع:  تبیان

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۴۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲۷
نظرات بینندگان
محمد امین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
سلام و درود فراوان خدمت شما دست اندرکاران شیعه نیوز مطالب سایت بسیار مفید و آموزنده بود خدا عجر و پاداشتان را در جهان جاودان دهد من میخواستم سراغ یاد گرفتن این عمل شنیع برم شما آگاهم کردید که عواقب آن چه خواهد بود بسیار سپاس گذارم و نکته دیگر اینکه دعا ها و سوره هایی از قرآن را برای باطل کردن سحر و جادو به ما آموختید من افراد زیدی را میشناسم که میگویند جادو شده اند با معرفی این دعا ها و آیه های قرآن کریم به آنها انشالله گره از کار آنها باز شود و یک سوال هم دارم و اون اینه که رمل یاد گرفتن چه حکمی دارد اگه میشود در این باره هم مطلبی را در سایت قرار دهید ممنون و سپاس فراوان از دست اندر کاران شیه نیوز
Fatemeh
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
همیشه دشمن آدم کسی که کنار آدم زندگی می کنه شک نکن غریبه آدم جادو نمی کنه حتما فامیل نباید رفتار و آمد کنی
Mohamad
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
قل لن یصیبنا الی ما کتب الله لنا
ربطی به رفتو امد نداره هر اتفاقی که میافته چه خوب چه بد برای رشدمونه.فقط باید به خدا توکل کرد
بنده خدا دعاگوی شما
United States of America
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
دم شما گرم خدادیارتون.آگاهی دادن به امثال اینجناب کاری بزرگ وخداپسندان.خیرتون قبول.سالبن ساله که درمعرض هستم.وعادلانه نمیدانستم که همه کار با من میکنند واز من کاری بر نمیآید نه برای حمله فقط دفاع.دلسوزان ورفقا مرا به بهترین منجمان.دعاگران.ماورادرمانها.روانشناسنان.رهنمون میکروند..اما هرگز چنین نکروم.چراکهاین کار راشرک میدانم وتقاضا از غیرخدا رابرنمیتافتم.آشنایی باراهکارهای شما لطف هموست که جزاونیرویی در کار نیست.سپاس از شما.منت خدای را
ahsh
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
سلام آیا باید دعای باطل کردن سحر را با آب زعفران بنویسیم یا با مداد یا خودکار هم میشود؟ برای حمل کردن آن؟
Fatemeh
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
از دعا نویس بپرس
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
سلام و درود فراوان
در چند جا نوشته شده "آیات کریمه را با گلاب و زعفران نوشته و در آب نموده و بنوشند" یعنی چی با گلاب و زعفران نوشته منظورش رو متوجه نمیشوم.
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
داخل مقداری گلاب زعفران بریزید تا رنگ زعفران داخل گلاب حل بشه و با خود نویس بزنید به گلاب و زعفران شروع ب نوشتن کنید به اندازه درب نوشابه زیاد حیف و میل نکنید
محمدجواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
,سلام ،من الان مدت ۵۰ روز به وسیله ی طلسم زبونم سنگین شده ،چکارکنم ،رفتم پیش یکی ولی نتیجه نگرفتم ،لطفا کمکم کنید
ناشناس
Afghanistan
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
سلام من 2 سال شد زبانم بسته هست فیکرم کار نه مکنه
مونا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
سوره بقره تلاوت کن
صوت قرآن توی خونه پخش کن
اگه به انرژی ها اعتقاد داری شمع و عود روشن کن
ناشناس
Germany
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
می تونی ایه الکرسی رو تا اخرش بخونی ...تا می تونی بخون تا دفع بشه
بیننده
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
سلام و عرض ادب
من در مورد باطل کردن سحر شنیدم که میگن اصلا پیش دعاونیس نردید اما شما نوشتید که برای باطل کردن مانعی نداره. دقیقا باید چکار کنیم؟ از کجا بدونیم که اون دعانویس چطور آدمی هست. واقعا نیازی به دعا نویس هست یا با همین دعاهایی که شما راهنمایی کردین مشکل برطرف میشه؟
خیلی ممنونم اگر کمک کنید بنده رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
پیش ادم معتبر و قدیمی و پیر بزرگ باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
پیش هر کس رفتید، تنها نرید.
حکایات زشتی در این زمینه پیش اومده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
سلام تشکر می کنم مطالبتون خوب بود.
ولی من به شخصه نمیتونم و نمیدونم کدوم یکی رو چه جوری انجام بدم.
چند سال جادوی کردند و من و همسرم به محض اینکه وارد منزل خودمون میشیم شروع میکنیم با هم کل کل کردن. داخل منزل به هیچ عنوان با هم تفاهم نداریم. ولی بیرون که میریم خیلی بهتریم.
ممنون میشم راهنمایی کنید، یا بفرمایید پیش کی برم برا باطل کردنش؟
اریانا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
هنوز امتهان نکردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
برو پیش مشاور خانواده و اخلاقت را هم خوب کن و اگه نمی تونی طلاق بگیر وگرنه خودم جادوت می کنم فهمیدی یا نه ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
بسیار عالی بود خدا به شما اجر دهد وخدا جادو گران و ساحران را بایزید محشور کند.
مونا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
آمین...
۵۶
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
سلام لطفا آیه ۱۲۲ سوره ی اعراف رو چک کنید فکر کنم یه " لا"رو اضافه نوشتید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
ایا اگر فردی به کسی ظلم کرده باشد و بعد از طرف آن یا خواست آن شخص طلسم و جادو شده باشد باز میشود آن جادو و طلسم را باطل کرد؟
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
لطفا کمکم کنین دوسال توزندگیم گرهای زیادی هست هم مالی هم خانوادگی تقریبا مطمئم که طلسم شدیم نفرشم میدونم چی کارکنم هردعایی که میدونستم خوندم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
سلام من پسر ۱۰ ساله ی باهوشی دارم که مدتی هست مثل سابق نیست توفامیل در مورد هوش او خیلی حسادت میشد برای رفع این طلسم چیکار کنم ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
احتمالا دچار مشکلات درون‌مدرسه یا چشم زخم شده بهتر به روان پزشک مراجعه کنید تا دربزرگسالی به مشکلات بیشتری براش پیش نیاد
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
خودت مقصرهستی من میدونم خودت شیاطین رواحضارکردی
توفکرمیکردی بااین کارت میتونی به خواسته هات برسی...اماین یه فریب بود
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
سلام برادر خدا قوت بنده چند سالی هست محیط خونم خیلی سنگینه، خونمم عوض کردم دنبالم میاد سنگینی، آرامش آسایش نداریم از چشم همه می‌افتم، با کسی رفت آمد نداریم با زنم همش تو خونه دعوا داریم خیلی عذاب میکشیم کمکم میکنید ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
بهتر به روان پزشک یا مشاورخانواده مراجعه کنید تا ارامش به زندگیتون برگرده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
یک سری دعاها روی پوست یا لوح فلزی حک میشه .بیشتر هم توقبرسون مردگان قدیمی دفن میشه تا یک عالم کارکرده با قدرت موکلی بالا نباشه محاله رفع بشه .24 ساعت قران هم بخونی فایده نداره.موکل با شما میمونه .چون اون رو بستنش به جان شما.یهودی صالح با سابقه باشه خوب باطل میکنه
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
سلام
در چند جا نوشته شده "آیات کریمه را با گلاب و زعفران نوشته و در آب نموده و بنوشند" یعنی چی با گلاب و زعفران نوشته منظورش رو متوجه نمیشوم؟ یعنی با گلاب و زعفران کجا باید بنویسیم؟؟ در کاغذ ؟؟؟ یا در کاسه بنویسیم بعد بنوشیم؟؟؟ بعد درکاسه ای که در ان نوشتیم ایا ان متن نوشته شدخ رو باید با اب کامل حلش کنیم به نحوی که متن پاک شود بعد بخوریم؟؟؟ لطفا راهنمایی کنید خیلی فرسماژور هست کارم. ممنون
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
دعا نویس هایی که از دعا های قرآنی برای کار های مختلف استفاده می کنند هم گناهکار هستند؟
وهاب
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
با عرض سلام و دعای خیر برای انسانهای با خیر از جمله شما...
بنده نزدیک ۱۰ ساله ازدواج کردم و دوفرزند پسر ۶و۳ ساله دارم.توی مدت شروع زندگیم خیلی مساعل پیش اومده که اتفاقی نیست و اصلا پیشرفتی که نداشتم که هر روز بدتر هم شده .زندگی سرد و بی معنا و دچار اعتیاد هم شدم.مدتی هم هست که خانواده ام فهمیدن و ترک کردم اما جدیدا ناخوداگاه زنم یهو پیله کرده جدا بشه و کسی که عاشقونه ادعای دوست داشتنمو داشت.میگه تا میای تو خونه تا هستی من استرس میگیرم و اصلا حسی منم بهش ندارم بی علت.مطمعنم یه از خدا بی خبری کاری کرده و هر چی هم تلاش میکنم هیچ فایده نداره.زنم هم مدام از ۱.۵سال پیش مدام قصدش تخریب من جلو همه خانواده رو داره.احساس میکنم زیر سرش بلند شده .من زنی رو انتخاب کردم که خدا ترس و مومنه باشه.اما چرا این طور شد؟ زندگیم داره میپاشه . دست به هر کاری میزنم خراب میشه.شما رو به خدا و همه مقدسان قسم میدم که کمکم کنید و دستگیرم بشید.زندگیم بپاشه دیونه میشم .از اینکه سحری در خانواده ام هست شک ندارم چونکه پدرم هم یهو مریض حال میشه اونم چندتا مریضی با هم.مادرم هم همینطور .یه وضعی اصلا ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
نماز بخان زندگی یک دنیا نیست دو دنیا در یک رو است باید به مشاورخانواده مراجعه کنید تا مشکل شما از ریشه حل بشه نه دنبال چسب زخم بگریدی.
باقری
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
سلام خسته نباشید متشکر از مطالب خوبتون
من مدت۴سال است ازدواج کردم خانواده خانواده شوهرم اهل دعا هستن ولی خودم تابحال سراغ دعا نرفتم چون کار زشتی میدونم زندگی دیگران برهم زدن..ما بچه دار نمیشیم گفتن دعای هستین خودم هم خیلی عصبی شدم دچار مشکل فراوان شدم با همسرم بحث مجادله داریم چند وقت..چطوری بفههم که طلسم شدم راه درمانش چطوری..وهمچنین به کجا مراجعه کنم برای سرکتاب بازکزدن فهمیدن اینکه طلسم شدم..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
خاله من مدت۱۰سال بچه دار نشد با دعای دو پسر خردسال که براشون دعا کردند دو دختر خدا بهشون بده خداوند دعایی دو بچه را قبول کرد و اونها ااالان دو دختر دارند باید خدا را ایمان قلبی داشته باشی دعای کودکان سریعتر مستجاب میشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
عالی بود
L. Ra
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
زنی مطلقه هستم وبرای جدایی من وشخصی که درامام رضاقسم خورده وقصدازدواج داشتیم دعازده اندالبته نمیدونم دعایاطلسم فقط میدونم سکته داشتم وبعدترخیص ازبیمارستان همه بدنم بخصوص سمت چپ ازگردن به پایین دردشدیددارم ده هانفربااسم باطل سحر رحمانی ویهودی باقرض وبدبختی پول جورکردم ودادم اماافاقه نکردوکلاهبردارازاب درامدند نمیدانم به کی پناه ببرم دختربدبختم سنگینی دعای من ازکارودرس وهمه چیزاوراانداخته وگره میفته توزندگیه عادیمون
شماروبه خداوهمه مقدسات شماروبه پهلوی شکسته فاطمه زهرا سلام الله علیهاقسم میدم اگرشخصی رامیشناسیدازین دردو یکجاافتادن نجاتم دهدمعرفی کنیدفرش زیرپایم رابفروشم هزینه میدهم فقط نجاتم بدید التماس میکنم
ایلار
Netherlands
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
سلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
من فقط برای رضای خدا کمکت میکنم پولم نمیخوام اسم خودتو مادرتو بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
مشکل شما ساده است ازکجایی ای الکرسی بخون واسپند دود کن نامت چیست ونام مادرت چیست
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
سلام خسته نباشد دختر خاله و خاله ی شوهر من خیلی ب زندگی ما حسودی میکردن و همیشه شوهرم دعا پیدا میکرد ما زیاد ب این چیزا اعتقاد نداشتیم اما جدیدا خیلی تاثیر داشته و شوهرم ی صداهایی رو میشنوه ک از مت بهش بد میگه و حتی مجبورش کرده و قران رو پاره کنه لطفا منو راهنمایی کنید ممنون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
یه جا رو اشتباه کردین اونم اینکه خوراکی‌ای که به شما میدن ظاهر بد یا طعم بدی نداره.دعا رو داخل آب حل می‌کنن و اون آب رو روی میوه‌های شیرین یا شیرینی کلا شیرینجی‌جات یا ترشیجات میریزن.حتی ممکنه یه شکلات رو باز کنن آب و بهش بپاشن دوباره شکلات رو ببندن بهتون بدن.
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
من دقیقا با یه شکلات طلسم شدم خدا ازشون نگذره زندگیم خراب شده نمیدونم چیکار کنم کمکم کنین خواهش میکنم دیگه کنترل امور از دستم در رفته
مصطفی نظری
United States of America
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
سلام وقت بخیر من مصطفی نظری اهل افغانستان استم ما ۶ برادر استم و برادر ۴ رومی ام ۶ سال میشه خیلی کار ها بعد و زشت میکند بار اول کوچیک بود یه شب عمه ام ما را مهمونی کرده بود همه ما رفتم خونه عمه خود مهمونی تمام شد و شب همه ما برگشتیم خونه خود فرداش اولین بار بود که برادرم از خونه همه پول ها که مادرم جمع کرده بود را دزدید و ۱ ماه گم بود و بعد از ۱ ماه برادرم را پیدا کردم و آوردم خونه باز دو هفته گذشت باز گوشی پدر و برادرم را دزدید و باز فرار کرد این بار ۲ ماه گم بود و یه روز در بیابان پیدا کردم و باز آوردم خونه دیکه الان۶ سال میشه به این کار عادت کرده و فقط از خونه دزدی میکند از جای دیکر دزدی نمیکنه و خونه هم نمیشینه از خونه دل سیاه شده حالا فهمیدم جادو شده چیکار کنم جادو اش باطل شود و ها نه رفیق دارد و نه کدام عمل دارد ممنون
Fatemah
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
با سلام ببخشید امکان داره کس دیگه ای به جای اون فرد طلسم شده این آیات قرآن رو بخونه با توجه به اینکه در دو استان دور از هم هستند. ممنون میشم جواب بدین
آرمان فلاحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
خیر ، باید از روش دیگه ای استفاده کنین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
سلام من علایم جادو دارم اکر این دعا رو بخونیم باطل میشه
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
ده سال پیش برادرم بواسطه یک زن طلسم شده، این یک یقین قطعی است چون خود اون زن اعتراف کرده به طلسم نمودن برادرم و تا حالا خیلی جاها مراجعه کردیم و خیلی هزینه کردیم ولی جواب نگرفتیم ، زندگی مشترک برادرم که یک بچه داره تحت الشعاع قرار گرفته و دیگه هیچ محبتی بین برادرم با خانمش وجود نداره و بخاطر بچه و اینکه زن داداشم قصد جدایی از برادرم رو نداره و با همین وضعیت داره می سازه بنده خدا، حالا از شما درخواست کمک دارم آیا کسی رو می شناسید که بتونه ما رو از این افسردگی و غم نجات بده بخدا ما کل خانواده تو این ده ساله یه آب خوش از گلومون پایین نرفته حتی کار پدرم بنده خدا به سکته قلبی کشید و متاسفانه برادرم اصلا قبول نداره که طلسم شده و با اینکه می بینه ما به این وضعیت افتادیم ولی دست از اون زن نمیکشه متاسفانه زنه شوهر هم داره و شوهرش هم در جریان ارتباط اینها به طور کامل هست
Mi
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
نمیدونم چی بگم
خدا لعنت کنه زن های جادوگرو
دختری هستم ۲۲ ساله
بسیار با وقار و موجه(نمیخوام تعریف بیجا بدم ولی حقیقته)

دو سال قبل متوجه شدم از جانب دوتا از فامیل ها برام طلسم بخت بستن گرفتن و خودمم یه سری مشکلات همزاد داشتم


با هزینه های گزاف طلسمو باطل کردمو
یه مدت ارامش اومد تو زندگیم

تا اینکه دوباره همه مشکلاتم برگشتو باز هم متوجه شدم طلسم انجام دادن

به قدری عصبیو شکسته شدم که تو این سن کم احساس میکنم پیر شدم و هیچ رمقی برا اادامه زندگی ندارم....


دفه قبل ک جادوهارو باطل کردم
خیلی خوشحال بودمو حالم خوب بود یه مدت و یهو خاستگارا سرازیر شدن
خیلی دوس داشتم ازدواج کنم و منم رنگ خوشبختیو ببینمو از تنهایی در بیام

ولی بازم برگشتم به همون وضعیت

برام دعا کنید...
خیلی از زندگی دلسرد و خسته شدم
آرمان فلاحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
حتما با چشم نظر نگاهتون کردند و شاید هم دعا نوشتند براتون اونم از اون قوی ها!
دومازا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
سلام
من یک سوال داشتم
چند ساله که خواستگارای خوبی دارم و وقتی همه قبول میکنن و نزدیک عقد همه چیز بعم میخوره الان چهار تا خواستگار داشتم که همین شکلی نزدیک عقد یه هو پشیمون شدن اینم بگم که م خودم و هم خونوادم موقعیت اجتماعی و آبروییی خوبی تو فامیل و همسایه داریم و هیچ دلیلی پیدا نمیکنیم که چرا اینجوری میشه یعنی ممکنه که سحر شده باشم؟؟؟؟
آرمان فلاحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
بله ممکنه
حیدر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
سلام من چگونه میتوانم با شما ارتباط برقرار کنم خیلی مشکل دارم
فاطی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
خدا ب حق فاطمه زهرا از جادوگر نگذرد
خدا ازتووووووون نگذره
یکی از نزدیک هام عین همین مطلبی ک درج شده رو بهم گفت نفرینت میکنم تا اخر عمر ازدواج نکنی همش در حال جادو جنبله
خواستگار دارم اما جور نمیشه
دیگه خسته شدم از این زندگی
چرا خدا این افراد ریشه کن نمیکنه چرا ب سزای اعمالشون نمیرسن این انصاف نیس
من از حق خودم نمیگذرم خدا هم ازشون نگذره
ان شاءالله ک آه خوش توی زندگی نکشن
نفزینم دامنشووووووووونو بگیرررررررره
آرمان فلاحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
این دنیا پوچه!!! میخواهید عوضش تو این دنیا باز شه و اون دنیا در آرامش تمام باشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
با سلام منشخصی رو میشناسم که از وقتی که با این خانوم ازدواج کرده الان که ۳یا ۴ ساله کلا قید پدر ومادر وفامیل هاشو زده از برادر و خواهرش هاهم متنفر به نظرتون طلسم شده ممنون
آرمان فلاحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
شاید!
مروارید
Germany
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
سلام،میشه منو راهنمایی کنین،مادر شوهرم برای منو همسرم دعا گرفته از هم جدا شیم چی کار باید کنم؟
ارشام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
باسلام
خداوکیلی اگر دعای کارساز دستتون برمیاد کمکم کنید زنم از پیشم رفته بچه پیشم مونده دعایی هست برگرده ازم بدش نیاد
علی
Netherlands
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
سلام من برشما خدمتگزاران صالح خداوند ممنون ازمطالب آموزنده شما منم دچار طلسم سنگینی شدم توخانه ام بجزجنگ درگیری چیزی دیگه نیست ازشما خواهش میکنم کمکم کنید وراهنمای ممنونم
آرمان فلاحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
از راه کارهایی که تو این سایت گفته شده استفاده کنید! درضمن این موارد رو هم روی راه کارها اضافه کنید
در زمان نگاشتن دعای قرآنی فوق حتما رو به قبله باشید.
* سوره های فلق و ناس را هر روز تلاوت نمایید. صبح و شب.
* به وقت خواب معوذتین (همان سوره های فلق و ناس را بخوانید).
* معوذتین را در کاغذ بدون خط بنویسید و همیشه همراه خود داشته باشید.
* پایان هر نماز آیه الکرسی را حداقل یکبار تلاوت نمایید. آیه اول آنرا بخوانید تا و هو العلی العظیم.
* در هنگام اذان یا اندکی قبل یا پس از آن که درهای استجابت دعا گشوده است جهت برآورده شدن حاجت خود از جانب خداوند متعال دعا و طلب حاجت کنید. شک نکنید.
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
با اینکه سحر در اسلام حرام و حکم آن مرگ است. و در ایران رواج زیادی دارد و علت بسیاری از طلاق ها و گرفتاریهای مردم از سحر و طلسم است.
چرا قوه قضاییه برای مقابله با این موضوع اقدامی انجام نمیدهد؟ چرا قانون مجازات اسلامی در این باره ناقص است؟
چرا در ایران جادوگران و طلسم نویسان شیطانی را اعدام نمی کنند؟
آرمان فلاحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
والا خودمون هم نمیتونیم جادوگران و دعانویسان رو پیدا کنیم. چه بسا اونا
ناشناس
Germany
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
حتی زنگ بزنی به پلیس ۱۱۰ هم پیگیری نمی کنند!میگن باید بری دادگاه!در صورتیکه این افراد بدتر از دزدها و کلاهبردارها هستند و باید سریع پیگیری کنند
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
شخص بسته یعنی کی،من هر کاری کردم منفعت نکردم و هر جا میرم همیشه یک دشمن برام پیدا میشه انگاری من ماله باباشو خوردم ایا طلسم شدم
شیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
من خیلی مشکل دارم احساس میکنم زندگیم وشوهرم طلسم شده یه زندگی بدی داریم چیکارکنم
گمنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
سلام...خیلی ممنونم بابت این مطالب آموزنده تون امید دارم که شر طلسم و سحر از سره خودم و...کنار بره و بتونیم بعد از چندین سال یه نفس راحت بکشیم...خدا اجرتون بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
مدتی هست گوشه گیروپرخاشگرشدم افسرده وبیقرا
حسبی الله
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
ایشاالا که تو همین دنیا عذابشو ببینن
تا بدونن طلسم کردن و جلوی پیشرفت کسی گرفتن و مریضش کردن چقدر زجر اوره
زهرا روشناییان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
به ما می گویند حق نوشتن را نددرید زمان لازم دارد خدا خیر تان بدهد تو را خدا به من کمک کنید می ‌وزند پسرم سحر ردند تو بدنش جن وخانم را پاک طدزی باید کنم ۵ میریون پود گی خواهد
ناشناس
Germany
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
خودتون دعا بنویسید ولی در روز و ساعت مناسب از تو اینترنت پیدا کنید روز سعد و ساعت سعد .پیش دعانویس نرید بدتر میشه هم خطرناکه زن ها پیش دعانویس برن چون بهشون تجاوز هم شده هم دعانویس ها اکثرا کلاهبردار و شیطان پرست هستند .
شیما
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
سلام.یه دختر ۲۴ ساله هستم که شش ساله با یه آقایی دوست هستیم و قراره عید عقد کنیم . حس میکنم کارمون بختمون همه چیمون بسته شده . چه تو خونمون با خانوادم چه با نامزدم همش بحث و دعوا داریم . حالت های افسردگی و بی رمقی شدید دارم و وارد هرکاری که میشم به بن بست میخورم و خیلی اراده ام ضعیف شده . تو آشناهامون یه مادر و دختر هستن که کلا کارشون دعانویسیه و هروقت هرجا میرن سوراخ سمبه هارو پر دعا میکنن و واسه همین کلا نذاشتیم دیگه بیان خونمون . ولی خب یبار پسرشو دیدم ک صبح ساعت ۵جلو درمون آب پاشید و زود سوارماشین شد رفت . همش سرکه میریزم گوشه های خونه و اسفند دود میکنم صدقه میدم هیچی نمیشه . روز بروز هم از لحاظ مالی اوضاعمون داره بد میشه و همش بحث و دعوا
چیکار باید بکنم ؟
بهی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
ایکاش دعانویسای خوبو معرفی می کردین
واقعا از بس پیش تین واون رفتم دیگه نمی دونم چیکار کنم
آرمان فلاحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
بهترین کار ایمان و اعتقاد کامل به خدا هستش! بعضی دعانویس ها هم واسه خودشون و شکمشون کار می کنند.
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
سلام روزتون بخیر ما دعایی روکوزه نوشتند گذاشتند پ شبت دیوار باغمون یه مدتی زبونمون بسته شده رزق روزیمون رفته. ردش شمارو داریم امتحان میکتیم یا میتونید تشخیص بذید اون دعا بد بوده یاخوب. به خدا ن. ن سه خونواده میدیم الانم میدیم خودمون نمیخوریم ولی اونا گناه دارند ج بدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
دوستان با تجربه شخصی و 10 ساله من سمت هیچ شخصی به اسم بسم اللهی دعا نویس شیخ یا ... نرید این آدما همه شیطان هستند به محضه اینکه وارد بشید شما سحر میشوید چون با پایه خودتان رفتید دست بالای دست بسیار بعضیا گوز شیطان هستند و بعضیا قدرت قلمشون بسیار فقط با خدا باشید خودتون میدونید چه کاری درست چه کاری غلط با ایمان قلبی به خدا به زندگی ادامه بدید...!
آرمان فلاحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
بله هستند چنین موجودات شیطانی :(
ناشناس
Germany
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
دقیقا بیشترشون شیطان پرست و متجاوز و کلاهبردارن. آدم باید خودش دعا بخونه و به خدا توکل کنه و ایمان کامل به خدا داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
من که قبول ندرررم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
سلام برای ازبین بردن سحروجادوسوره بقره بایدباصدای بلندتلاوت شودهرروز...و۴قل رابخوانید.،میتوانیدسوره بقره رادانلودکنیدباموبایل وبعدهرروزپخش کنیددرخانه،خیلی موُثرهست تمام سحروجادوباطل میشه.اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم.
آرمان فلاحی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
تمام موارد گفته شده براساس قرآن هستش و واقعیت داره :)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
ممنون
عالی بود
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
سلام.شمارو به خدا قسم میدم کمکم کنید الان نزدیک ۲سال هست که طلسم شده ام.همش درد دارم.همش ی نور توی چشام تابیده میشه.دندون درد وحشتناک میشم جوری که در عرض ۳ماه تمام دندونای من ریخت.حس میکنم همزاد وارد بدنم شده.خیلی اذیت میشم.ی جورایی میبینم ی سایه هایی که دورم هستند.اذیت میشم کمکم کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
من که به این چیزا اعتقاد ندارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
برو دکتر متخصص غدد و آزمایش هورمونی بده احتمالا هورمونهات بهم ریخته.. دکتر اعصاب و روان هم برو... احتمالا" اسکیزوفرنی داری و باید تحت مداوا باشی. الکی پولت را هم دور نریز.. صد در صد باید بری دکتر روانپزشک یا اعصاب و روان
محبوبه
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
میشه شمارتون داشته باشم زنگ یاپیام بدم خداشاهدخیلی حالم بده
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
۱۷ساله ازدواج کردم فقط چند ماه اول زندگیم خوب بود ،بقیه اش با مشکلات و مشاجره گذشته همیشه به خودم میگفتم کجای کارم اشتباه بوده، تا این که یکی بهم گفت شاید کسی توی زندگیت سحر یا جادو آورده کلی مطالب خوندم و خیلی دعا ها و آیات قرآنی رو خوندم ولی زندگیم همون جوری که همون جوری، همسرم خودش رفت پیش ی دعا نویسی که برای رضای خدا دعا و مینوشت ، اون گفته بود مینویسم توکل به خدا ولی به احتمال زیاد توی زندگیتون سحر و جادو که آوردن خیلی قوی هست و هر کسی این کار کرده خواسته هیچ وقت توی زندگیتون آرامش نباشه و طلسم سنگینی آورده و راست هم میگفت چون دعا که نوشته بود چند وقت بیشتر اثر نداشت و زندگیمون دوباره جهنم شد خدا ازشون نگذره حتی دلم نمیاد ی موجود بی زبون اذیت کنم تا چه برسه بخوام زندگی کسی رو بهم بریزم همیشه میگم خدایا واگذارش کردم به خودت ولی چکار کنم که زندگیم جهنمه خودم هیچ بچه هام در عذابند ،چون هر روز هر روز دعوا و مشاجره ، هر روز هر روز عذاب لطفاً اگه میتونید کمک کنید چون واقعاً دیگه درموندم
؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
سلام من یه چند سالی هست که همسرم طلسم شده و همش درد داره و هر روز بد تر میشه و بی حوصله میشه حتی با پسرم شما کدام روش را پیشنهاد میکنید خودم میدونم که مادر زنم این کار رو کرده
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
سلام خسته نباشید
حدود یه سال هست که بدون هیچ دلیلی افسردگی شدید گرفتم وبیماری ها همین طور به سمت من ومادرم سرازیر میشن تمام کارهام به بن بست میخوره حتی راحت ترین کاری که نیت میکنم انجام بدم نمیشه
دائم مریضی وشکست تو زندگی همیشه هم دو دل هستم نمیتونم تصمیم بگیرم از همه چیز میترسم
لطفا اگر کسیو میشناسین بهم معرفی کنید دوستان
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
ذهنییتتون رو تغییر بدید .چیزی که مشخصه شما شکست تو کارها رو به نوعی پذیرفتید و همین موضوع باعث میشه شما تو کارها نتونید به نتیجه مطلوب برسید.ورودی های منفی ذهنتون رو ببندید شروع کنید به مثبت فکر کردن.
محمد از کاشان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
بیشنر نظرات زیر را مافیای تقلبی داده اند. فقط معوظتین را بلند بخوانید. همه چیز حل میشه
خانم
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
عالی بود ممنونم من لایک کردم بعد دیدم کنارش نپسندیدم نوشته. شرمنده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
سلام چندوقت پیش داخل جیب لباس شوهرم ی کاغذپیداکردم نوشته بودطلسمی که فردمصروع برگردن به همراه داشته باشد الان بای چکارکنم
فریناز رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
من طلاق گرفتم با یا نفر قصد ازدواج داشتیم پسره خود به خود گذاشته و رفت، هرجا کارمیرم کارنمیدن خمش سر درد،بدن درد ،دارم همش بدنن خسته هست خودم هم حامی وپناهی ندارم ،دستتون را میبوسم به من کمک کنید ؟بگید من چیکار کنم؟
میم الف
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
سلام وقت بخیر
چطوری میتونم واستون عکس کاغذی روکه تولباسم پیداکردم بفرستم تا بررسی بفرمایید که چی هست وبرای چیه؟
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
سلام من خانومم ۴ ساله که رفته خیلی زندگیمان خوب بود طلسمان کردن خانومم میگم برگرد میگه نمی خواهم دوستت ندارم اما ۴سال پیش حاضر بود جونش هم برام بده طلسمان کردن مادر خانومم هم طلسم کرده وپدر خانومم خانومم میگه بچه هامم دوست ندارم اما ۴سال پیش خیلی دوستشان داشت می شه طلسم را برایم باطل کنید شمارتون میشه داشته باشم
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
سلام من خانومم ۴ ساله که رفته خیلی زندگیمان خوب بود طلسمان کردن خانومم میگم برگرد میگه نمی خواهم دوستت ندارم اما ۴سال پیش حاضر بود جونش هم برام بده طلسمان کردن مادر خانومم هم طلسم کرده وپدر خانومم خانومم میگه بچه هامم دوست ندارم اما ۴سال پیش خیلی دوستشان داشت می شه طلسم را برایم باطل کنید شمارتون میشه داشته باشم
علمدار کربلا
United States of America
۰۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
سلام من پسری هستم که هیچ کس با من حرف نمیزند از من بدشان می آید و مسخره میکنند من خیلی تنها شدم خیلی بد نگا میکنن بهم بنظرتون از دعا و جادو هس
هادي
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
ممنونم از راهنماي شما
ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
ان شاءالله مشکلات همه حل بشه
اللهم صل علي محمد و ال محمد و عجل فرجهم
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
سلام خداقوت من خیلی وقت از زمان مدرسه میرفتم درس هام یادم میرفت احساس سنگین بالا سرم میکردند درس متوجه نمیشدم کارم میرفتم. که با یکی همکارم بهم گیر میداد حرف میزد من نمی توونستم جواب بدم یا بگم که با مادرم خواهرم دعوا میشد همش دعواداشتم الانم با خانوادم حرف شده. مادرم قهر کرده باهام تا حالا اصلا هیچی خواستگار نداشتم میخواستم بدونم اینه ها علائم طلسم هست دارم یا نه خیلی ممنون میشم. راهنمایی کنید باید چیمار کنم
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
من سال هاست احساس سنگین سرم یا گردن درد دارم
همیش فکر میکنم که یکی خونه هست میگرد اطراف یا اینکه من وقتی بلند میشم سرم گیج میره بدنم احساس سنگین ی میکنم ممکن داره علائم طلسم باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
من خیلی مطالعه کردم به واسطه شرایطی که دارم ولی نتونستم هیچ دلیلی علمی پزشکی برای خودم پیدا کنم و دیگ سعی کردم باهاش کناربیام چون هرموقع پیگیر شدم شرایطم بدترشده هرعلامتی از سحر رو که بگید من دارم کابوس بختک بی رمقی بی حالی خواب 10 تا 13 ساعته صداهایی که تو خونه به وجود میاد و همیشه حس میکنم یکی کنارم و درنهایت دنبال هرکاری که میرم نمیشه حتی حس میکنم وقتایی که به همسرم نزدیک میشم اونم دچار مشکل میشه درصورتی که از لحاظ پزشکی هیچ کدوم مشکلی نداریم تازگیا نازایی هم بهش اضافه شده ولی علم حتی دلیلی براش پیدا نکرده یه مدت خیلی رقیه شرعی و سوره بقره رو گوش میدادم ولی چون تو خواب دچار مشکلات بیشتری میشدم و علائمش بیشتر میشد دیگه اونم گوش نمیدم پیش هر پزشک اعصاب و روان و روانشناسی هم رفتم قوی ترین داروهارو خوردم مشکلاتم حل نشد دیگه واقعا خسته شدم حتی روم نمیشه خونه کسی بخابم یا برم مهمونی چون شبا از داد و فریاد همه رو بیدار میکنم از هفده سالگی شروع شد و الان بیست و شش سالمه تنها چیزی که زنده نگهم داشته شغلم هست چون باعث میشه به خیلی چیزا توجه نکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
در زمان کودکی داستانی را خواندم از پیامبر

گویا یک نفر به پیامبر فکر کنم گردنبندی هدیه میدهد تا گویا گردنبند محافظ پیامبر باشد ولی پیامبر میگوید خداوند محافظش است و نیازی به آن نیست،

وقتی خدای قدرتمند دارید پس هیچ کس و هیچ چیز توان مقابله با قدرت خداوند را ندارند، اگر هم طلسم دعا جادو یا هر چیزی شدید فقط به قدرت خودش پناه ببرید و از خودش بخواهید مراقب شما باشد و دنبال دعا نویس و این ها نروید، وقتی میرید سراغ این چیزها یعنی به قدرت خدا ایمان ندارید،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
سلام‌وقتتون‌بخیرواقعاخداخیرتون‌بده‌ازاینکه‌مردم‌روآگاه‌میکنیدگفته‌بودیدچند‌تااز‌آیه‌های‌بالارابرای‌باطل‌کردن‌سحروجادوبایدبخونیدآیابایدکسی‌که‌سحروجادورا‌به‌خوردش‌دادن‌بایدبخونه‌یاکسی‌دیگه‌هم‌میتونه‌بخونه‌اخه‌من‌شوهرم‌رومادرشوهرم‌همیشه‌جادوجنبل‌به‌خوردش‌میده‌برای‌به‌هم‌زدن‌زندگیمون‌وگرفتن‌آرامش‌ازماشوهرم‌بلدنیست‌قرآن‌بخونه‌آیا‌من‌میتونم‌به‌جای‌اون‌بخونم‌آیا‌فقط‌خواندن‌آیات‌کافیه‌یابایدباگلاب‌وزعفران‌‌هم‌باید‌بنویسم‌ممنون‌میشم‌راهنماییم‌کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
ممنون خیلی آموزنده بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
سلام ممنون خیلی آموزنده بود
اکی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
سلام. خواهش میکنم بهم بگین موقعیت زمانی و مکانی یعنی چه روز و وقتی رو میگید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
باعرض سلام خدمت تون
میشه شمارتونوداشته باشم چون من خیلی مشکل دارم نمیتونم اینجامطرح کنم ولی یکی رومیگم
اینکه بخت من واس ازدواج بسته انگارطلسم شدم میشه کمکم کنید همین چندماه پیش یه خانم فالگیربهم گفت که طلسم شدم ولی گفت من باطلش میکنم ولی هیچ چیزی عوض نشده‌...
یحیی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
پیش دعا نویسان ورمالان نروید یک حرف کلا خدارابا میلیارد نمیشه عوض ر
سالار
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
سلام من بیست سال توسحر جادو گرفتارم پیش ملا ه. میروم کار از دست شون برنیمود انشالله دعا میخونم از ته قلب میگم کسی،خیر نبینه من زندگی شیرینم تلخ کرده جادو رزق روزی به هر دری میزنم هیچ به هیچ همه از من پول ندارم روگردانند مسل عزیزان باتشکر
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
سلام لطفا منبع دعای(اگر فردی دعای قرآنی ذیل را بنویسد و با خود نگاه دارد از کلیه طلسمات و جادو و سحر در امان خواهد بود)ذکر کنید تشکر کدوم امام گفته از کجا اومده.ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
هر کاری خواستید بکنید و هر کار غیر بهداشتی انجام بدهید و مواد بکشید و وقتی گرفتار شدید بگید ما را طلسم و جادو کردند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
سلام وقت بخیر استاد یه سوال دفینه سحر جادو را چگونه پیدا کنیم هشت سال پیش دوتا زن به بهانه دس شویی اومند خونمون گفتند شما را جادو کردند بعدش یه کارهایی کردند که با نخ و با قفل یه چیزایی درست کردن و بعد به ما گفتند اینها رو به قبرستان دفن کنید ما این کارو کردیم بعد یک ماه دیگر دیدم که از این رو به اون رو شدیم با همه دعوا و درگیری از کارم بی کار شدم بعد رفتم به دنبال دفینه که خودم دفن کرده بودم ولی پیدایش نکردم
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
سلام...خانمی فالگیر به من گفته که بستگی و جادو دارم درست میگن چون اصلا زندگی خوبی ندارم به طوری که حتی خرج دانشگاه رو نداشتم بدهم و نرفتم دانشگاه و افسرده شدم.نمیدونم به کی اعتماد کنم که جادو رو باطل کنه توروخدا راهنمایی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
طلسم های صبی و بسیار سنگین هیچ جوره از بین نمیرن و فقط خودشون میتونن از بین ببرن غیر از این حرف بی‌اساس هست
شخصا تمام راه‌ها رو امتحان کردم و هیچ فایده‌ای نداشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
اگه قرار بود با این راه‌حل های ساده و در دسترس همه طلسم سنگین رو برطرف کرد که الان هیچکس طلسم نبود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
احسنت ،بایدفقط پیش باطل الطسم رفت فقط فقط ،نه پیش دعا نویس ،ابن دوتارو باهم اشتباه نگیرید خواهشاً آگاهی تونو ببرید بالا ،دعانویس کارش شیطانی هست ولی باطل الطسم رحمانی یادت باشه.
پسرم
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
سلام، رابطه منو دوس دخترم خیلی عالی بود بعد ۵ سال برگشته بهم میگه دوست دارم برام مهمی ولی دلم نسبت بهت سنگ شده، میگه نمیدونم چرا اینجور شدم، باید چیکار کنم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
سلام وقت بخیر مدتها هستش حالم بد هستش تو یه سال اخیر تمام زندگیم داغون شده
بی اسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
یه سوال مگه همه کارا و فدرت خدا نیست
مگه نمیگیم حتی یه برگ بی اذن خدا هم زمین نمیفتع
پس چرا اجازه چنین کارای رو خدا میده
یکی یه دلیل واسم بیاره
خدایا یعنی چی ؟
۶ سال یه روز خوش تو زندگیم ندارم
خانوادم کلا از همدیگه متنفر شدیم
به تومور مغزی تو جوونیم دچار شدم
دچار افسرگی شدم درسمو ول کردم منی که نخبه بودم
چرا خدایا
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
سلام وقت بخیر. دیروز غروب از زیر زمین منزلم ، درون کارتونی که اصلا دسترسی ندارد تخم مرغ محلی پیدا کردم که خشک شده بود. از دیروز حالم خرابه تنم میلرزه. توروخدا بگید چیکار کنم؟ گفتن باید ادار بریزی روش باطل بشه ولی ترسیدم. فقط بهم بگین کار انسان بوده یا جنیان.. دارم دیونه میشم بخدا
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
جمع کن این چرندیاتتو بساط دکان دستگاه وا کردی برا خودت؟تو کشور ما کیه که مشکل نداره ؟برا من فاز علوم غریبه گرفتی مردک؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
توخودت طلسم داری بی ادب درست صحبت کن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
سلام پسرم عرق میخورد دعوامیکند خسارتوضررزیادی میزند خسته شدیم ازاین وضعیت میشه دعا داشته باشد شاید فرجی بشود ممنون
Orfan
Afghanistan
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
سوالم اینست که مدت هفت ما میشود با دختری در ارتباطم در اوایل بسیار راحت و خوش بودیم اما در ای اواخر میشود شب و روزم را نمیدانم همیشه در فکر اون استم اضطراب بسیار شدید پیدا کردم از نبود ان میترسم . حتا میخایم تمام روز را گریه کنم با وجود که هیچ مشکل بین ما نیست هر روز سردرد استم خاب راحت ندارم از خاب به یک عذاب و تشویش بیدار میشم اگر چی میفهمم با این دختر اینده خوب ندارم اما باز هم دنبالش استم ایا امکان دارد این دختر مرا جادو کرده باشد از روی عکس چون از نزدیک تا فعلا ندیدیم؟
ککککک
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
سلام چندسالی هست انگار زندگیمون بسته شده هرکاری میکنیم بازهم هیچ پیشرفتی نداریم انگار داریم سرجای خودمون درجا میزنیم با اینکه خیلی تلاش میکنیم و پول درمیاریم اما هیچی نداریم شوهرم به محض ورود به خونه یه آدم دیگه میشه بیرون ازخونه یه آدم رمانتیک تو خونه یه آدم عصبی واقعا دیگه مطمعن شدم طلسممون کردن باتوجه به اینکه اطرافیامون به جادو اعتقاد شدید دارن اما من اعتقاد نداشتم اما الان دیگه یه جورایی مطمعن هستم طلسم شدیم تو روخدا یه راهی بگید بتونم اگر طلسم و جادویی هست باطلش کنم