۱

روند ثبت نام کودکان اتباع بدون مدارک هویتی در مدارس

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش روند ثبت نام دانش آموزان اتباع در مدارس ایران را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۳۷۱۳۶
۱۵:۱۱ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش روند ثبت نام دانش آموزان اتباع در مدارس ایران را اعلام کرد.

غلامرضا کریمی  در این باره اظهار کرد: دانش آموزانی که سال گذشته در مدارس ثبت نام شده بودند می توانند امسال هم دوباره ثبت نام کنند.

وی افزود: این دانش آموزان با هماهنگی وزارت کشور برگه هویت تحصیلی می گیرند و در مدارس ثبت نام می شوند.

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تمدید سالانه برگه های حمایت تحصیلی اظهار کرد: برگه های حمایت تحصیلی را هرسال باید از سوی وزارت کشور تمدید کنند؛ البته چون سابقه تحصیلی آن تعدادی که سال گذشته در مدارس ایرانی درس می خواندند وجود دارد، مشکلی ندارند و معمولا تمدید می شود.

وی ادامه داد: لذا دانش آموزان اتباع که سال گذشته در مدارس ما درس می خواندند می توانند مراجعه کرده و فرایند ثبت نامشان را انجام دهند.

کریمی با بیان اینکه سال گذشته ۵۳۰ هزار نفر از دانش آموزان اتباع در ایران تحصیل کردند گفت: مهلت ثبت نام به صورت عرفی تا همان ۱۰ شهریور است اما ثبت نام تا اواخر مهر هم برای جامانده ها امکان پذیر است.

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ازمشهد
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
برای ثبت نام دانش اموزان ایرانی درمدارس به اجبار وبه عناوین مختلف ولطایف الحیل از والدین پولهای هنگفتی اخذ میکنند درصورتی که برای بجه های افغانی هیچ وجهی گرفته نمیشود چراباید پول تحصیل اتباع بیگانه از والدین ایرانی اخذ گردد؟