۰

اجرای طرح یک کوچه به ازدواج از سوی حوزه خواهران

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران، گفت: در راستای تسهیل و ترویج ازدواج آسان، دو برنامه کلان با عناوین «یک کوچه به ازدواج» و «جهیزیه آسمانی» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۶۳۵۵
۱۰:۵۰ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، معصومه ظهیری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران، گفت: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با هدف تحکیم بنیان خانواده و در راستای تسهیل و ترویج ازدواج آسان اقدام به راه‌اندازی چند برنامه کلان با عنوان «یک کوچه به ازدواج» و «جهیزیه آسمانی» کرده است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران کشور در خصوص پویش «یک کوچه به ازدواج» اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی پویش «یک کوچه به ازدواج» تأمین جهیزیه برای زوجین نیازمند است که در این طرح حدود ۱۳۰ مرکز نیکوکاری حوزه‌های علمیه خواهران فعالیت خواهند داشت؛ لازم به ذکر است مسجد مقدس جمکران نیز در تبلیغ و حمایت معنوی این طرح مشارکت دارد.

ظهیری به دومین برنامه اشاره و اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه‌های حوزه‌های علمیه خواهران در تسهیل امر ازدواج جوانان، راه‌اندازی طرح جهیزیه آسمانی با تعامل خیریه حضرت رقیه (سلام الله علیها) است که مهمترین هدف این طرح تهیه جهیزیه مناسب و ارزان قیمت برای طبقات ضعیف و اقشار کم درآمد خواهد بود.

وی افزود: متقاضیان در طرح «جهیزیه آسمانی» می‌توانند با نام‌نویسی در مراکز نیکوکاری مدارس علمیه خواهران، اقدام به تهیه جهیزیه کنند؛ اقلام جهیزیه در پک‌های مختلف از ۷ میلیون تومان تا ۱۶ میلیون تومانی تعریف شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران کشور ادامه داد: خیریه حضرت رقیه (سلام الله علیها) با ۱۳ نمایندگی در کلیه استان‌ها در اجرای طرح «جهیزیه آسمانی» مشارکت خواهند داشت. ۴۴ قلم از اقلام اساسی جهیزیه به کسانی که از سوی مدارس علمیه معرفی می‌شوند و با تخفیف ویژه تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: آغاز این طرح‌ها از ۲۵ مردادماه و مهلت ارسال آن از ۱۵ تا ۳۰ شهریورماه خواهد بود.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: