۰

تماس تصویری به تلگرام اضافه شد

تلگرام به مناسبت هفت ساله شدن برنامه خود قابلیت تماس تصویری را در اختیار کاربران قرار داد.
کد خبر: ۲۳۶۲۰۹
۱۶:۴۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، شرکت سازنده تلگرام به مناسبت هفت ساله شدن این برنامه قابلیت جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار داد. طی انتشار این به‌روزرسانی جدید کاربران پیام‌رسان روسی تلگرام حالا می‌توانند با استفاده از نرم افزار مذکور تماس تصویری برقرار کنند. طبق ادعای شرکت سازنده، تمامی تماس‌های برقرار شده در این برنامه ۱۰۰ درصد رمزگذاری شده‌اند و افراد می‌توانند از امنیت آن‌ها مطمئن باشند.

نحوه تشخیص امنیت تماس‌های این برنامه با نمایش چهار شکلک در بالای صفحه مشخص می‌شود. اگر تمامی شکلک‌ها یکی باشند آن وقت کاربر می‌تواند بدون هیچ نگرانی به تماس خود ادامه دهد. مسئولان تلگرام همچنین اظهار کردند که قابلیت‌های جدیدتری در آینده برای این ویژگی ارائه خواهد شد تا رابط کاربری بهتری را در اختیار افراد قرار دهد و آن‌ها را با سرویس مناسبی روبه‌رو کند. تماس تصویری تلگرام در آینده نزدیک از قابلیت تماس گروهی نیز برخوردار خواهد شد تا بتواند رقابت بهتری را با پیام‌رسان‌های دیگر داشته باشد.

تماس تصویری به تلگرام اضافه شد

طریقه برقراری تماس تصویری در تلگرام

برای برقراری تماس تصویری در تلگرام کاربران باید مطمئن شوند که نرم افزار آن‌ها به آخرین نسخه عرضه شده به‌روزرسانی شده است. پس از اطمینان از نسخه تلگرام افراد باید به صفحه پیام خصوصی شخصی که می‌خواهند با آن تماس تصویری برقرار کنند رفته، وارد پروفایل وی شوند و علامت دوربین نمایان شده را لمس کنند.

این افراد همچنین می‌توانند با انتخاب علامت سه نقطه در بالای صفحه بخش پیام‌های خصوصی به گزینه تماس تصویری دسترسی پیدا کنند. با انتخاب علامت مذکور صفحه‌ای باز می‌شود که تصویر تماس گیرنده را در دوربین نشان می‌دهد تا شخص مورد نظر به تماس پاسخ دهد. گفتنی است؛ این قابلیت در حال حاضر بر روی گوشی‌ها با سیستم عامل اندروید و iOS قابل استفاده است و کاربران می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: