۱

عاملان تخریب ۴۰ خودرو شهروندان یزدی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس در عملیاتی ضربتی چهار نفر از اراذل و اوباش و عاملان تخریب شیشه‌های بیش از ۴۰ دستگاه خودروی شهروندان را در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر کردند.
کد خبر: ۲۳۵۱۷۱
۱۶:۱۵ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس در عملیاتی ضربتی چهار نفر از اراذل و اوباش و عاملان تخریب شیشه‌های بیش از ۴۰ دستگاه خودروی شهروندان را در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر کردند.

سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» در تشریح جزئیات خبر شناسایی و دستگیری عامل تخریب خودروهای شهروندان یزدی که چندی پیش رخ داده است، اظهار کرد: با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر تخریب شیشه‌های خودرو پارک شده در کنار خیابان و با توجه به حساسیت موضوع بررسی علل و عوامل این تخریب و دستگیری عاملان آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات ماموران پلیس محرز شد، چهار نفر با دو دستگاه موتورسیکلت با پوشاندن سر و صورت خود در نیمه های شب شیشه های تعداد زیادی از خودروهای شهروندان را که در محلات «نواب صفوی»، «حسن آباد»، «اکرمیه»، «شیخداد» و کنار کوچه و خیابان پارک بوده تخریب کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اهمیت کار اطلاعاتی گسترده پلیس در این خصوص گفت: ماموران پلیس شهرستان یزد با بازنگری محل‌های تخریب و همچنین کار لحظه به لحظه اطلاعاتی و میدانی، موفق شدند متهمان را شناسایی و شب گذشته در کمتر از ۱۲ ساعت پس از وقوع این حادثه، هر چهار نفر از عاملان تخریب را در مخفیگاهشان در یک منزل مسکونی در شهر یزد دستگیر کنند.

بهدانی‌فرد تصریح کرد: مجرمان دستگیر شده که از اراذل و اوباش هستند در بازجویی های پلیس به تخریب شیشه های بیش از ۴۰ دستگاه از خودروهای شهروندان اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شدند.

رئیس پلیس استان یزد با بیان این‌که انگیزه این افراد از این اقدام وقیحانه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: ماموران زبده و با تجربه پلیس استان یزد با استفاده از تکنولوژی های روز و همچنین با همراهی و مشارکت مردم، عاملان این تخریب را در کمترین زمان ممکن دستگیر کردند که این مهم رضایت مندی شهروندان از عملکرد پلیس را به همراه داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل سایت پلیس یزد،‌ فرمانده انتظامی استان یزد در پایان ضمن هشدار به اراذل و اوباش و مجرمانی که قصد ایجاد ناامنی در سطح شهر را دارند، گفت: پلیس با حمایت و پشتیبانی دستگاه قضا و با اشراف اطلاعاتی با هرگونه ناامنی برخورد خواهد کرد و دستگیری مجرمانی که احساس امنیت مردم را به خطر می اندازند از ماموریت های اصلی ناجا است.

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Canada
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
نوکرهای اجنبی و مزدوران استکبار جهانی میخواهند دار المؤمنین یزد را نا امن جلوه دهند
بایستی حکم مفسد فی الأرض اجراء شود