۱

واکنش سفارت ایران به ایران هراسی برایان هوک در کویت

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت در واکنش به اظهارات سخیف مسئول گروه ویژه اقدام علیه ایران در وزارت امور خارجه آمریکا در سفر اخیرش به کویت خاطرنشان کرد که ایران‌هراسی آشکار مقامات آمریکایی اهانت به افکار عمومی مردم منطقه است.
کد خبر: ۲۳۴۷۳۵
۱۰:۳۶ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه‌ای ضمن محکوم کردن اظهارات نابخردانه و سخیف «برایان هوک» مسئول گروه ویژه اقدام علیه ایران در وزارت امور خارجه آمریکا که اخیراً در سفرش به کویت مدعی شده بود که ایران بیماری کرونا را به منطقه صادر کرده است، اعلام کرد که مطرح کردن این سبک ایران هراسی، اهانت به افکار عمومی مردم منطقه و مردم فهیم کویت است.

در اطلاعیه سفارت کشورمان در کویت آمده است: سفر فرستاده ویژه دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به کویت برای ترغیب کشورهای منطقه به عدم التزام به قطعنامه 2231 شورای امنیت است و ‌آمریکا خوب است قبل از اینکه دلسوز مردم منطقه باشد به فکر مردم خود باشد بویژه رنگین‌پوستان، کسی که به مردم خود رحم نکند حتما به دیگران رحم نخواهد کرد.

سفارت کشورمان در کویت در واکنش به ادعاهای ‌برایان هوک مبنی بر اینکه ایران کرونا را به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر کرده است، پاسخ داد: توصیه می‌کنیم هوک از این به بعد وارد این بحث نشود خوب است وی از منابع کویتی سئوال کند مبتلایان به کرونا که از ایالات متحده وارد کویت شدند چند برابر بیش از ایران هستند؟

‌سفارت کشورمان تاکید کرد: مطرح کردن این سبک ایران هراسی، اهانت به شعور مردم منطقه و مردم فهیم کویت است و سزاوار است یکی به این فرستاده آمریکا بگوید کرونا ویروس جهانی است و پشت مرزهای هیچ کشوری متوقف نمی‌شود و امروز همه دنیا درگیر آن هستند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Canada
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
اَلْغَریقُ یَتَشَبَثُ بِکُلِّ حَشیشٍ