۱

نظارت شدید بر بیمارستان محل بستری بن سلمان

افشاگر مسائل پشت پرده خاندان آل سعود اعلام کرد بیمارستان تخصصی ملک فیصل که هم‌اکنون پادشاه عربستان در آن بستری است، به بهانه شیوع کرونا به شدت تحت نظارت قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۳۴۳۴۳
۱۱:۵۲ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، مجتهد، افشاگر اسرار خاندان آل سعود، از نظارت شدید بر بخش مخصوص خاندان حاکم در بیمارستان تخصصی به بهانه شیوع ویروس کرونا خبر داد.

حساب کاربری موسوم به مجتهد در توئیتر نوشت: به بهانه کرونا رفت و آمد در بیمارستان تخصصی (ملک فیصل) به شدت تحت نظر است و از بخش مربوط به خاندان پادشاهی به شدت مراقبت می‌شود. به هیچ کس جز افراد مرتبط با این بخش اجازه ورود داده نمی‌شود و آن‌ها هم تفتیش می‌شوند. فقط سعود القحطانی و ترکی آل الشیخ معاف از تفتیش هستند.

در ادامه این توئیت آمده است: معلوم شد جوان ریسک‌پذیر (بن سلمان) از مهمترین تصمیم زندگی خود از ترس می‌لرزد و گفته می‌شود که نابودی او در همین است (احتمالا به وضع سلامتی ملک سلمان و ترس بن سلمان از توضیح وضع او اشاره دارد).

این افشاگر مسائل پشت پرده خاندان آل سعود چند روز پیش هم اعلام کرد پادشاه عربستان که در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» به سر می‌برد، در آستانه مرگ قرار دارد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
مصمم
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
عزرائیل کرونا نمی شناسد وقتی مهلت به پایان برسد یک لحظه هم معطل نمی کند .