۰

حضور ۱۰۰ نفری نمازگزاران در مسجد فرانکلین پارک آمریکا

مسجد «فرانکلین پارک» نیز که در این مدت از برگزاری خدمات آنلاین امتناع کرده بود با استقبال از طرح بازگشایی مساجد درهای خود را با رعایت همه پروتکل های بهداشتی به روی نمازگزاران باز کرد.
کد خبر: ۲۳۲۴۰۰
۱۵:۲۸ - ۱۷ تير ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، با بازگشایی کلیساها،مساجد و دیگر مکان های عبادی از ماه ژوئن،رهبران مذهبی در «فرانکلین پارک» و «نوریج» از تعداد محدود نمازگزارانی که به این مکان های عبادی بازگشته اند،استقبال می کنند.

مسجد «فرانکلین پارک» یا مرکز اسلامی «صباح» نیز که در این مدت از برگزاری خدمات آنلاین امتناع کرده بود با استقبال از طرح بازگشایی مساجد درهای خود را با رعایت همه پروتکل های بهداشتی به روی نمازگزاران باز کرد.

« Senad Agić»،امام جماعت مسجد «فرانکلین پارک» در این باره گفت: بر اساس آموزه های اسلامی نمازگزاران و اقامه کنندگان نماز باید در یک محل حضور داشته باشند.

وی افزود: اگرچه در این مدت چاره ای جز تعطیلی مساجد نبود اما ما ترجیح دادیم تا زمان بازگشایی مساجد و برگزاری نمازهای جماعت به صوتر حضوری صبر کنیم.

امام جماعت مسجد «فرانکلین پارک» همچنین گفت: درست که ما می توانیم در فیس بوک یا زوم با هم تماس داشته باشیم اما این برای با هم بودن کافی نیست و حضور فیزیکی نیازی است که ما دلتنگ آن بودیم.

مسجد «فرانکلین پارک» ظرفیت پذیرایی از یک هزار نمازگزار را دارد اما قرار شده است تا تنها 100 نمازگزار برای ادای نماز جماعت در این مسجد حضور پیدا کنند.

« Senad Agić» در این باره گفت: درهای مسجد در روز جمعه به روی نمازگزاران باز است اما تا کنون حدود 80 نفر برای اقامه نماز به مسجد آمده اند.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: