۰

اختصاص بودجه سازمان همکاری اسلامی برای انجام ۱۱ پروژه در کشورهای اسلامی

دبیر کل سازمان همکاری اسلامی اختصاص بودجه برای ۱۱ پروژه در هشت کشور اسلامی عضو این سازمان را تصویب کرد.
کد خبر: ۲۳۲۱۵۰
۱۵:۳۲ - ۱۵ تير ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، دبیر کل سازمان همکاری اسلامی اختصاص بودجه برای 11 پروژه در هشت کشور اسلامی عضو این سازمان را تصویب کرد.

«یوسف العثیمین» این بودجه را به عنوان بخشی از برنامه حمایتی سازمان همکاری اسلامی که از طریق «صندوق همبستگی اسلامی» تامین می شود در اختیار هشت کشور اسلامی قرار خواهد داد.

«ابراهیم الخضیم» ،مدیر اجرایی صندوق همبستگی اسلامی در این باره گفت: پروژه های به تصویب رسیده بخش های اجتماعی،بهداشتی و آموزشی را پوشش می دهند.

وی افزود: این پروزه ها در شصت و سومین و شصت و چهارمین نشست های شورای دائم صندوق همبستگی اسلامی مورد تایید قرار گرفته است.

یمن،نیجر (Niger )،فلسطین،اوگاندا،نیجریه،مصر و افغانستان از جمله کشورهایی هستند که از این بودجه بهره مند می شوند.

چشم انداز صندوق همبستگی اسلامی به وجود آوردن شرایط برای پیشرفت و توسعه جوامع اسلامی و همچنین فراهم کردن کمک های مالی برای حمایت فرهنگی و اجتماعی از این کشورها است.

این نهاد همچنین کمک های فوری انسانی را در اختیار جوامع و کشورهای اسلامی که در معرض فجایع و بحران ها هستند،قرار می دهد.

این کمک ها منعکس کننده همبستگی سازمان همکاری اسلامی با این کشورها و همچنین علاقه صندوق همبستگی اسلامی به دستیابی به توسعه انسانی و افزایش سطح زندگی مسلمانان در جهان است.

صندوق همبستگی اسلامی با این کمک ها نشان داده است که علاقه مند به افزایش ظرفیت های انسانی در بخش های بهداشتی،فرهنگی،آموزشی،اقتصادی و اجتماعی است.

 

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: