۰

نخست وزیر عراق آرزوی کودک سرطانی را برآورده کرد

یک کودک مبتلا به سرطان در عراق که با انتشار کلیپی آرزوی دیدار با نخست وزیر این کشور را کرده بود، با حضور در دفتر نخست وزیر این کشور به آرزویش رسید.
کد خبر: ۲۳۱۴۶۰
۱۲:۰۴ - ۰۹ تير ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، یک کودک مبتلا به سرطان در عراق که با انتشار کلیپی آرزوی دیدار با نخست وزیر این کشور را کرده بود، با حضور در دفتر نخست وزیر این کشور به آرزویش رسید.

مصطفی الکاظمی روز یکشنبه میزبان این کودک عراقی به همراه خانواده اش بود. او پیشتر با سفر به بیمارستان کودکان، در جریان وضعیت رسیدگی به کودکان سرطانی و ارائه مراقبت های پزشکی به آنها قرار گرفته بود.

دفتر اطلاع رسانی الکاظمی در بیانیه ای اعلام کرد: این کودک عراقی در یک کیلیپ ویدئویی آرزوی دیدار با نخست وزیر را کرده بود.

براساس این بیانیه، الکاظمی در دیدار با خانواده این کودک که در دفترش میزبان آنها بود، از او و خانواده او در نبرد با این بیماری اعلام حمایت و تاکید کرد که در کنار او و دیگر کودکان سرطانی و خانواده های آنها خواهد بود.

نخست وزیر عراق افزود: عراقی که ما قصد داریم به ساحل امنیت برسانیم، باید عراقی باشد که در آن همه از مراقبت های بهداشتی مثال زدنی برخوردار باشند.

وی همچمنین گفت: چالش واقعی، مبارزه با بیماری بزرگتر یعنی همان فساد و سوء مدیریت به منظور محافظت از کودکان و خانواده هایمان و ترسیم آینده ای درخشانتر برای آنهاست.

نخست وزیر عراق آرزوی کودک سرطانی را برآورده کرد

نخست وزیر عراق آرزوی کودک سرطانی را برآورده کرد

نخست وزیر عراق آرزوی کودک سرطانی را برآورده کرد

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: