۰

پیگرد عاملان حمله به منطقه سبز بغداد

شورای امنیت ملی عراق از دستگاه‌های امنیتی خواست کسانی را که منطقه سبز بغداد را با موشک هدف قرار می‌دهند تحت پیگرد قرار دهند.
کد خبر: ۲۳۰۳۱۷
۱۰:۰۱ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، شورای امنیت ملی عراق از دستگاه‌های امنیتی خواست کسانی را که منطقه سبز بغداد را با موشک هدف قرار می‌دهند تحت پیگرد قرار دهند.

در بیانیه دولت عراق آمده است: شورای امنیت ملی عراق نشستی را با ریاست مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر برای بررسی وضعیت عمومی و تحولات امنیتی و بررسی حملات موشکی مکرر به منطقه سبز و فرودگاه بین المللی بغداد برگزار کرد. در این نشست این شورا این حملات را که امنیت ملی و منافع کشور را تهدید می‌کند و به جایگاه بین المللی عراق لطمه می‌زند، محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: این شورا از دستگاه‌های امنیتی خواست تلاش اطلاعاتی خود را افزایش داده و تدابیر لازم را برای پیگرد و محاکمه عاملان این حملات و کسانی که فرودگاه‌ها، پادگان‌ها، مقرهای دولتی و هیئت‌های خارجی را هدف قرار می‌دهند و اتخاذ اقدامات ویژه برای ممانعت از تکرار این تجاوزات اتخاذ کنند.

منطقه سبز(الخضرا) بغداد که مقرهای دولت، پارلمان و تعدادی از سفارت‌های خارجی از جمله سفارت آمریکا در آنجا هستند، همواره شاهد حملات موشکی است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: