۰

لرستان در وضعیت کاملاً هشدار کرونا

با حضور استاندار لرستان جلسه ویژه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و متخصصین بیماری کرونا در استان برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۹۷۸۱
۰۸:۵۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، در این جلسه که معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان نیز حضور داشت، وضعیت گسترش اپیدمی و هشدار لرستان بررسی شد.

دکتر سید موسی خادمی، استاندار لرستان در این جلسه با اشاره به وضعیت نامناسب استان ازنظر شیوع ویروس کرونا گفت: متأسفانه شرایط استان مطلوب نیست و روند ابتلا و شیوع ویروس کرونا رو به افزایش است.

وی با اشاره به پیش‌بینی متخصصین دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر اینکه در روز‌های آینده احتمال شرایط بحرانی وجود دارد، گفت: در حال حاضر لرستان در وضعیت کاملاً هشدار قرار دارد و لازم است هم بیماران، مردم و همه دستگاه‌های اجرایی این وضعیت را مورد توجه قرار داده و جوانب بهداشتی را رعایت کنند.

خادمی با تأکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: ممکن است به شرایطی برسیم که ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل‌شده و مشکلات بیشتری برای ما به وجود بیاید.

وی افزود: از همه مردم درخواست می‌کنیم با رعایت بهداشت فردی و موارد بهداشتی از ازدحام و تجمع خودداری کنند تا این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

در ادامه دکتر نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در لرستان گفت: در حال حاضر آمار ابتلا در شهر‌های مختلف استان بالاست و به‌طور متوسط روزانه ۲۰۰ مورد جدید به آمار مبتلایان افزوده می‌شود که با روند افزایش ابتلا، آمار مرگ‌ومیر هم بالا خواهد رفت.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: