۰

دستور العمل چیپس کاسیو

اگر دوست دارید که تراشه های سیب زمینی خود را تولید کنید، از این دستور العمل برای ساخت تراشه های یخ زده لذت خواهید برد. آنها بعد از مدرسه یا شب بازی غذای عالی می خورند.
کد خبر: ۲۲۹۵۳۳
۱۴:۵۴ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، تراشه های کاجاوا فقط با نمک پاشیده میشوند، اما حتی بهتر از سسسا یا شیرین هستند. برای بهترین تراشه های ممکن، برش های منسوج (یوکا) باید کاغذ نازک باشد. استفاده از یک برش سبزیجات یا ماندولین برای نگه داشتن برش نازک و یکنواخت برای سرخ کردن مناسب.
آنچه شما نیاز دارید

2 ریشه یاسمن (تازه)
1 قوطی آب (یخ، بیشتر یا کمتر در صورت نیاز)
نمک واسه مزه، نمک برای طعم دادن

چگونه آن را بسازیم

تقریبا یک نیم اینچ از هر انتهای ریشه یكسان (یوكا) بریده شود.
پوست ریشخوار قهوه ای را از ریشه پاک کنید.
با یک برش سبزیجات یا ماندولین، ریشه را به تکه های نازک (حدود 1/8 اینچ یا کمتر) برش دهید. شما می توانید از تیغه مستقیم یا تیغه چاقو استفاده کنید.
بلافاصله برش ها را به آب یخ بگذارید و آنها را به مدت 45 دقیقه بشویید.
برش ها را از آب بردارید.
در حوله های کاغذی تخلیه و خشک شود. (شما نمی خواهید آنها را خیس کنید زمانی که آنها را در روغن داغ قرار دهید.)

سرخ کردن در روغن داغ در دماي 370 درجه فارغ التحصیل شود تا کمی قهوه ای و ترد فریزر را جمع نکنید در صورت نیاز سرخوش را بچرخانید
چیپ ها را بر روی حوله های کاغذی بکشید، نمک را بپاشید.
بلافاصله خدمت کنید یا اجازه دهید آنها را خنک نگه دارید و آنها را در کیسه های پلاستیکی یا ظرف هوادهی بسته بندی کنید.

شما همچنین می توانید این را دوست داشته باشید

نان یوكا (پان یوكا) دستور العمل : این نان پنیر خوشمزه با كیفیت بیسكیتی است كه به جای آرد گندم با یكا آرد ساخته شده است. به طور سنتی در نیمه ماه شکلات پخته شده است، اما شما می توانید آنها را به شکل بیسکویت گرد، نیز پخته.
یوكا با سس سس (یوكا کن مگو) دستور العمل : این ظرف كوگان وگان ترکیبی از مرکبات، پیاز، سیر، ادویه جات و یوكا است. این یک جایگزین برای سیب زمینی به عنوان ظرف جانبی است. و در واقع، یوکا توسط افرادی که با آن آشنا هستند، سیب زمینی سفید "بهتر" نامیده می شود.
کاساوا موفنگو (Mofongo Yuca) دستور العمل : Mofongo به طور سنتی ساخته شده با نعناع و یا سبزیجات سبز. روند جدید آشپزی در جزایر استفاده از یوكا را در جای خود قرار می دهد. دستور العمل برای یوخ تازه نیاز دارد، اما اگر در دسترس نباشد، یوکای منجمد می تواند پس از جوشاندن آن استفاده شود.
10 راه برای لذت بردن از یوكا : كاسوا یا یوكا بومی برزیل است و از غذاهای رژیمی ضروری، نشاسته دار و ریشه ای در غذاهای كارائیب بسیار لذت بخش است و مدت ها پیش Columbus "Discovered" the New World. در اینجا 10 دستورالعمل مختلف راه هایی که در آن آماده شده است.

دستورالعمل تغذیه ای (در هر خدمت)
کالری 326
چربی کل 1 گرم
چربی های اشباع شده 0 گرم
چربی غیر اشباع 0 گرم
کلسترول 0 میلی گرم
سدیم 103 میلی گرم
کربوهیدرات ها 78 گرم
فیبر رژیمی 4 گرم
پروتئین 3 گرم

منبع : های لاود

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: