۰

بازگرداندن دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش با آموزش الکترونیکی

در راستای اجرای طرح پوشش تحصیلی دانش آموزان بازمانده از تحصیل از طریق آموزش الکترونیکی و از راه دور با عنوان آشتی با آموزش(آبا) سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، تفاهم‌نامه‌ای در این راستا با یکی از مؤسسات خیریه منعقد کرد.
کد خبر: ۲۲۹۴۹۴
۱۱:۰۱ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، در راستای اجرای طرح پوشش تحصیلی دانش آموزان بازمانده از تحصیل از طریق آموزش الکترونیکی و از راه دور، جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان مدارس غیردولتی با موسسه دارالاکرام حضرت ابوالفضل (ع) با امضای مجتبی زینی وند، رئیس سازمان و میراحمدی زاده مدیرعامل موسسه برگزار شد.

موضوع تفاهم‌نامه، همکاری در راستای اجرای مفاد طرح آشتی با آموزش (آبا) به‌منظور پوشش تحصیلی افراد لازم التعلیم بازمانده از تحصیل در دوره اول و دوم متوسطه و زمینه‌سازی ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی و عنداللزوم کمک به آموزش دانش آموزان مناطق کمتر توسعه‌یافته، روستایی، حاشیه شهرها، عشایرکوچ‌نشین و مناطق مرزی است.

در این تفاهم نامه آمده است؛ اجرای این طرح با استفاده از ظرفیت‌های نهادها و مؤسسات بومی و محلی از طریق مدارس آموزش از راه‌ دور مجری با برگزاری کلاس‌ها به شیوه حضوری، نیمه‌حضوری و غیرحضوری با استفاده فن‌آوری‌های نوین و تجهیزات آموزش‌های الکترونیکی از قبیل تلویزیون لب تاپ و تبلت و ... با قابلیت اجرای برنامه‌های اندروید در هرکلاس، برای دانش آموزان هدف خواهد بود و وظایف هر یک از طرفین نیز در آن آمده است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، گفتنی است، این طرح به دو علت توجه به افزایش نرخ پوشش تحصیلی دانش آموزان و همچنین بهره‌گیری از فن‌آوری نوین با استفاده از آموزشهای الکترونیکی از اهمیت ویژهای برخوردار است.

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: