۰

فعالیت‌های ضد کرونا تیپ رزمی العباس در عراق

تیپ رزمی العباس (علیه السلام) از طریق نمایندگان خود در استان‌های مختلف همچنان اقدامات ضدعفونی و پاکسازی شهرها را ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۲۲۹۱۸۵
۱۶:۲۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، تیپ رزمی العباس (علیه السلام) از طریق نمایندگان خود در استان‌های مختلف همچنان اقدامات ضدعفونی و پاکسازی شهرها را ادامه می‌دهد. این تیپ با بکارگیری دستگاه‌های مدرن و مواد ضدعفونی با اثربخشی بالا، مشغول مبارزه با گسترش ویروس همه‌گیر کرونا در شهرها، مناطق و نواحی مختلف عراق است.

رسانه مرکزی این تیپ اظهار داشت: بعد از افزایش ابتلا به ویروس کرونا طی روزهای گذشته، فرماندهی تیپ رزمی العباس (علیه‌ السلام) اجرای پویش‌های ضدعفونی در مناطق مذکور را در دستور کار قرار داد و به موجب این امر خانه‌ها، اماکن عمومی و سایر پایگاه‌ها با هماهنگی مراجع بهداشتی و سایر نهادهای مربوطه ضدعفونی و پاکسازی شدند.

این رسانه افزود: این پویش‌ها با استفاده از دستگاه‌های ضدعفونی مدرن و پیشرفته صورت می‌گیرد که کار ضدعفونی و پاکسازی را با افشاندن مواد استریل‌کننده‌ بیشتر در تراکم و فشار بالا انجام می‌دهند.

رسانه مرکزی تیپ رزمی العباس (علیه السلام) همچنین خاطرنشان کرد که این پویش‌ها در راستای تاکیدات مرجعیت عالی دینی مبنی بر پیروی از دستورالعمل‌های ادارات بهداشت و ستاد بحران انجام می‌گیرد و در ذیل پویش‌های پیشگیرانه و احتیاطی ستاد بحران این تیپ، برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در کشور قرار دارد.

لازم به ذکر است که تیپ رزمی العباس (علیه السلام) از ابتدای شیوع ویروس کرونا، ستادهای بحرانی برای ضدعفونی و پاکسازی مناطق پرجمعیت، هم در شهر کربلای معلّی و هم در سایر شهرهای عراق تشکیل داده و تمام امکانات و توان خود را در این زمینه به کار بسته است‌.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: