۱

زیباسازی چهره زشت متجاوزان

جنبش مردمی انصارالله یمن برگزاری کنفرانس جمع آوری کمک برای مردم یمن توسط عربستان و متحدانش را محکوم کرد و گفت این گونه اقدامات پوششی برای جنایات علیه مردم بی دفاع یمن است.
کد خبر: ۲۲۹۰۰۴
۱۴:۲۶ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»،جنبش مردمی انصارالله یمن برگزاری کنفرانس جمع آوری کمک برای مردم یمن توسط عربستان و متحدانش را محکوم کرد و گفت این گونه اقدامات پوششی برای جنایات علیه مردم بی دفاع یمن است.

عربستان سعودی روز سه شنبه میزبان اجلاس سرمایه گذاری مجازی سازمان ملل متحد بود که در این اجلاس طرح کمک به مردم یمن را مطرح کرد.

عربستان و متحدانش از مارس 2015 در حال جنگ با مردم یمن هستند تا بتوانند رئیس جمهور فراری این کشور را به قدرت بازگردانند. آمریکا به عنوان حامی اصلی عربستان در کشتار مردم یمن نیز در این اجلاس حضور داشت.

از دیگر شرکت کنندگان در اجلاس کمک رسانی به مردم کشورهای مختلف انگلیس بود که نقش اصلی در ارسال سلاح به عربستان ایفا می کند.

محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله گفت: جنبش حوثی ها مدافعان واقعی مردم یمن هرگونه ظاهرسازی در سطح بین الملل را محکوم می کند. وی افزود: آنها از یک طرف مردم یمن را می کشند و از آن طرف برایشان کمک جمع می کنند.

عبدالسلام همچنین روز دوشنبه در توئیتی این کنفرانس را محکوم کرده بود و گفته بود برگزاری کنفرانس اهدا کننده در زمانی که تهاجم علیه مردم یمن همچنان ادامه دارد، در حقیقت تلاش متجاوزان برای زیباسازی چهره های زشت شان است.

 

 

 

 

 

 

T

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
ادامه این فجایع ننگ اسلام است؛ ننگ بشریت است؛ ننگ تاریخ است