۰

برگزاری پایگاه‌های تابستانی مجازی برای دانش آموزان

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش از مدیریت ترافیک شبکه شاد و رفع اشکالات این شبکه در ایام تابستان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۸۸۵۸
۰۹:۳۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، مهدی شرفی سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش درباره برنامه‌ریزی برای بهبود سطح کیفی شبکه شاد بیان کرد:در دوره سه ماهه تابستان بازبینی بر عملکرد شبکه شاد خواهیم داشت تا اشکالات آن را رفع کنیم؛ در واقع اجرای این شبکه موجب شد تا برخی اشکالات اجرایی را دریابیم و برای رفع آن برنامه‌ریزی کنیم.

او ادامه داد: در دوره تعطیلات تابستانی، پایگاه‌های تابستانی را برای دانش آموزان در شبکه شاد راه اندازی می‌کنیم و این شبکه همچنان فعال خواهد بود همچنین در نظر داریم تا تعامل دانش آموزان در این شبکه افزایش یابد و ارتباطات موثری داشته باشند.

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش با اشاره به اینکه طبق گزارش‌های وزارت بهداشت در سال تحصیلی آینده هم شیوع کرونا ادامه دارد، گفت: بر این اساس برای خدمات دهی از طریق این شبکه باید آمادگی بیشتری داشته باشیم و آموزش‌های مجازی از این طریق را تقویت کنیم.
شبکه شاد تعطیل نمی‌شود

شرفی افزود: البته اگر شرایط به حالت عادی هم بازگردد باز هم از شبکه شاد به عنوان مکمل برنامه درسی استفاده خواهیم کرد و این شبکه غیرفعال نمی‌شود.

او درباره بهبود عملکرد نسخه تحت وب شبکه شاد بیان کرد: در نظر داریم تا عملکرد نسخه وب را هم بهبود ببخشیم همچنین مدیریت ترافیک شبکه شاد در دستور کار است به این معنی که کار از حالت متمرکز خارج می‌شود تا کیفیت خدمات دهی ارتقا یابد.

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا شبکه شاد برای پایگاه های تابستانی مجازی و سال تحصیلی آینده هم رایگان خواهد بود یا خیر، اظهار کرد: با توجه به اینکه طبق اصلی سی ام قانون اساسی آموزش رایگان باید باشد بنابراین تکلیف قانونی برای وجود اینترنت رایگان در شبکه شاد وجود دارد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: