۰

بازداشت ۱۵ عضو یک خانواده قبطی در مصر

یک خانواده قبطی از مقامات مصر خواستند تا سرنوشت دخترشان را که از آوریل گذشته ناپدید شده است را مشخص کنند همین مساله باعث بازداشت کل اعضای این خانواده شد.
کد خبر: ۲۲۸۷۹۶
۱۲:۴۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، نیروهای امنیتی مصر ۱۵ قبطی از یک خانواده اهل روستای «مینا» در استان «المنوفیة» را بازداشت کردند، اعضای این خانواده در حال راه‌اندازی تحصنی بودند تا در آن خواستار مشخص شدن مکان رانیا عبدالمسیح، دخترشان و نیز روشن شدن سرنوشت وی شوند که از ماه آوریل گذشته مفقود شده است.

در همین راستا، یک منبع قبطی اعلام کرد که دستگیرشدگان به اداره امنیتی «المنوفیه» منتقل شده‌اند در حالی که تلاش کشیش‌های کلیسا برای آزادی آنها فایده‌ای نداشت و تعدادی از کشیش‌ها تصمیم گرفتند در داخل روستا بمانند تا جوانان آزاد شوند.

در همین راستا، کشیش قزمان، کشیش کلیسای «الملاک» در روستای العراقیه مرکز الشهداء تصریح کرد، تعدادی از اعضای خانواده رانیا عبدالمسیح از منازلشان در روستای «مینا» خارج شدند و قصد برگزاری تحصنی برای رساندن صدایشان به گوش مسؤولان جهت بازگرداندن دخترشان را داشتند.

وی در ادامه افزود، نیروهای پلیس از کشیش‌ها خواستند به همراه هیئتی از اعضای خانواده این دختر به دیدار مدیر امنیتی مرکز الشهداء بروند.

رانیا عبدالمسیح، مدرس زبان انگلیسی در استان المنوفیه و مادر ۳۹ ساله سه دختر است که از ۲۳ آوریل گذشته ناپدید شده است.

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: