۰

چگونه حالت تاریک اینستاگرام را فعال کنیم

با کمک حالت تاریک اینستاگرام افراد می توانند صرفه جویی در مصرف باتری دستگاه هوشمند خود داشته باشند. گذشته از آن فواید دیگری چون کنتراست بهتر برای خواندن راحت محتوا، عدم آسیب رسیدن به چشم در شب و غیره را به دنبال دارد.
کد خبر: ۲۲۸۷۱۵
۱۶:۱۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، توییتر، گوگل و برخی دیگر تصمیم گرفتند تا حالت تاریک را به نرم افزارهای پیام رسان و غیره خود بیافزایند. اینستاگرام نیز به عنوان محصول فیسبوک پیشتر این ویژگی کاربردی را دریافت کرد.

به شکلی که اگر بروزرسانی روی تلفن هوشمند خود داشته باشید، شاهد فعال شدن این قابلیت خواهید بود. به هر حال فعال کردن حالت تاریک اینستاگرام تنها با فعال کردن یک سوییچ نیست و هنوز هم برخی از کاربران شامل آن نمی شوند. Adam Mosseri مدیر اینستاگرام اخیرا در توییتر بیان داشت که برای داشتن حالت تاریک این نرم افزار باید از اندروید 10 یا iOS 13 برخوردار باشید.

هنگامی که این سیستم عامل های جدید را داراست هستید، با فعال کردن حالت تاریک آنها، اینستاگرام نیز به طور خودکار حالت تاریک خود را فعال می کند. بنابراین برای برخورداری از این ویژگی برنامه اینستاگرام از یک سو باید به بروزرسانی برنامه پرداخته و در سوی دیگر یکی از سیستم عامل های فوق را داشته باشید. ما در ادامه شما را با نحوه فعال سازی دارک مود در اندروید 10 و iOS 13 برای اینستاگرام آشنا می سازیم.

فعال سازی حالت تاریک در اندروید 10

1- رفتن به بخش settings گوشی هوشمند

2-انتخاب گزینه Display and brightness

3- زدن روی گزینه Dark

4- راه اندازی اینستاگرام

فعال سازی حالت تاریک در iOS 13

1- رفتن به بخش settings گوشی هوشمند

2-انتخاب گزینه Display

3- فعال کردن گزینه Dark theme

4- راه اندازی اینستاگرام

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: